Jump to content

Idee: Low Life Update


Joriz

Recommended Posts

gallery_1_5_21172.jpg

Grand Theft Auto V draait natuurlijk helemaal om het grote geld. Ook in GTA Online zie je hier veel van terug, waaronder in de High Life Update die komende dinsdag uit komt.

Echter denk ik dat de wereld veel breder kan zijn dan de rijkdom en dure sport wagens die in het spel zijn te vinden.

Tot nu toe is de noordkant van de kaart voor freeroam dan ook redelijk ongebruikt aangezien alle luxe appartementen rond het centrum van Los Santos staan.

Ik zou gewoon in Paleto Bay of Sandy Shores in een klein huisje willen wonen en dan bijvoorbeeld in een nieuwe 4x4 rond willen scheuren. Deze wereld zou eigenlijk nog veel beter kunnen worden benut met een leuke DLC zodat je ook als ware inbred redneck kan leven (freeroam spelen) in de minder bevolkte gedeeltes van San Andreas.

Wat vinden jullie van zo'n idee?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    3

  • DarkViper_Brian

    3

  • ERRWINS

    2

  • Tommy-Vercetti

    2

Ja, dit ben ik helemaal met je eens Joriz, er zijn teveel Supers en Sports. Er morgen van mij wel eens wat nieuwe SUV's Sedans, en soortgelijke uitkomen,

Ik wil ook meer gang-georiënteerde kleding, ( i.e. er loopt soms een NPC rond met een rood T-Shirt met daarop een Uzi: hoe vet is dat?)

Ook wil ik dat er inderdaad meer gebruik word gemaakt van de Country Side en Paleto Bay.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n Low Life Update lijkt me ook wel wat, ja. Want de uitgestreke landschappen van Blaine County worden nog te weinig benut, terwijl je er heel veel mogelijkheden kunt toevoegen. Zou super zijn als je ergens in the middle of nowhere een huisje kunt bezitten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Perfect idee Joriz!

Ik ben altijd meer een voorstander geweest van het ''simpele leven''. Al die dure sportwagens doen me helemaal niks. Geef mij maar een leuk klein autootje zoals de Rhapsody uit TLaD.

Blaine County is gewoon een dood stuk land. Er is niet veel te doen en de meeste spelers zitten daardoor in Los Santos. Je kunt hier en daar wel een garage kopen. Maar een voordeel heb je niet omdat je dan te ver van de bewoonde wereld af zit. Een klein huisje, trailer o.i.d. kunnen kopen zou een leuke toevoeging zijn.

Opsturen naar Rockstar! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn voor de mensen die het willen, maar ik heb er zelf helemaal niets mee. Mijn GTAO karakter is gewoon een rijkeluis die niets moet hebben van het armzalige volk dat zich vestigt in Blaine County, en liever een Lambo/Ferrari onder z'n reet heeft dan een tractor of een pick-up truck.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat Blaine Country te weinig word gebruikt. We hebben nu al zat super en sports auto's. Ik wil wel eens een paar nieuwe 4x4 auto's. De kalahari was een tegenvaller... Ik wil ook wel een huisje erbij in Blaine Country.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou inderdaad heel vet zijn. Nu zit je altijd alleen in de woestijn, terwijl je daar heel vette stunts kan uithalen bv. Ik vlam er altijd door met mijn Entity en als je dan van de weg afgeraakt dan vlieg je met tig omwentelingen in het rond. Dit gebied is echt wel heel leuk om je mee te amuseren in free-roam, maar wordt amper benut door de spelers van GTA: Online.

Rockstar zou er dus inderdaad wel voor mogen zorgen dat dit gebied aantrekkelijk wordt voor de spelers van GTA: Online. Anders is het gebied ook maar voor niets ontwikkeld...

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook wel een geinig idee maar dan wel een kleiner huisje met een Big ass schuur er achter... :puh:

post-139012-0-59107300-1399827965.jpg

Ik moet wel weer 10 pickups of iets dergelijks kunnen stallen natuurlijk... :D

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...