Jump to content

Welke festivals doe jij deze zomer?


Krikke1992

Recommended Posts

Nog een maandje en het is weer zomer! De zomer betekent voor mij een hoop heavy metal gebulder op festivals als Graspop en Lokerse Feesten. Nu ben ik eens benieuwd naar welke festivals de leden van dit forum trekken én misschien is het dan ook wel eens leuk om leden van het forum tegen te komen op festivals waar je beide naartoe gaat?

Ik ben heel benieuw naar jullie keuze van festivals, en ook vooral in welke bands of artiesten jullie geïnteresseerd zijn. Laat daarom hieronder weten naar waar je trekt deze zomer en wie je daar wilt zien (zo worden andere leden misschien ook op de hoogste gebracht van speeldata van hun favoriete artiesten als ze je reactie lezen en kunnen ze ook gaan kijken).

Het is misschien handig om allen op dezelfde manier te antwoorden, Zo blijft het wat overzichtelijk en kunnen andere leden makkelijk inspiratie opdoen.

[b]Festival:[/b]

[b]Reden:[/b]

[b]Favoriete artiesten:[/b]

[b]Website:[/b] 

Voor mij is dit:

Festival: Graspop Metal Meeting in Dessel

Reden: Graspop is een zeer leuk festival en heeft de beste sfeer van alle festivals in België: nooit wordt er gevochten, iedereen praat er tegen elkaar, iedereen is er verdraagzaam, en de muziek spreekt me uiteraard enorm aan.

Favoriete artiesten: Avenged Sevenfold, W.A.S.P., Steel Panther, Volbeat, Black Sabbath, Megadeth, Slayer, Anthrax, Alter Brigde, Sabaton, Limp Bizkit, Trivium, Hatebreed, Bring Me The Horizon, Soundgarden, Alice In Chains, ...

Website: https://www.graspop.be/nl

Festival: Lokerse Feesten

Reden: Dit festival, in het centrum van de stad Lokeren, is zeer goed georganiseerd. Het is goed bereikbaar en ze bieden voor ieder wat wils. De ene dag is het als metal wat de klok slaat, op een andere dag is het hip hop, pop, ... Dit 10-daags festival biedt elke dag een ander genre aan en is gewoon echt supergezellig omdat het geen massafestival is. Toch slagen ze erin elk jaar een topaffiche samen te stellen.

Favoriete artiesten: Mötorhead, Channel Zero, Within Temptation

Website: http://www.lokersefeesten.be/

Festival: Gentse Feesten

Reden: Dit is een leuk evenement en mijn vriendin zit op kot in Gent, dus heb ik een plek om te slapen na een avondje zwaar gefeest te hebben.

Favoriete artiesten: Geen idee wat er komt, meestal een hoop coverbands.

Website: http://www.gentsefeesten.be/

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Festival: Gentse Feesten

Reden: Ik woon in Gent, dus een gratis festival in de buurt is altijd mooi meegenomen. Natuurlijk ken ik ook veel mensen die ernaar toe gaan. Bovendien spelen er ook goede bands, zo heb ik vorig jaar Absynthe Minded en The Van Jets kunnen meepikken.

Favoriete artiesten: Voorlopig zijn er nog geen namen aangekondigd voor de Gentse Feesten. Pas vanaf 11 juni zullen de eerste namen gelost worden. Ik hoop op een paar bekendere Belgische artiesten, misschien Balthazar en dEUS zou ik ook wel eens willen zien, en voor de rest veel coverbandjes thumbsup2.gif

Website: http://www.gentsefeesten.be/

Het is me niet gelukt iets te regelen om naar een 'volwaardig' festival te gaan, zoals ik vorig jaar Pukkelpop had en het jaar daarvoor Rock Werchter. Tijdens RW ga ik waarschijnlijk naar NY weet ik nu, en tijdens Pukkelpop ga ik met m'n neus in de boeken zitten. Zonde, want er zijn echt een paar mooie namen aangekondigd voor beide festivals.

Link to comment
Delen op andere websites

Hophop, op naar NOTA

En nu we hier toch zijn; ik ben geen festival-ganger, nooit geweest ook. Soms denk ik er wel eens over om naar een festival hier in de buurt te gaan, maar ik besteed m'n tijd en geld liever anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Festival:

Pinkpop (de maandag)

Reden:

Metallica! Toen ik en wat vrienden van me hoorden dat Metallica op Pinkpop zou staan, hebben we afgesproken om daar heen te gaan en zodoende. Er komen wel meer toffe bands als Avenged Sevenfold en Biffy Clyro, maar het gaat ons vooral om Metallica.

Favoriete artiesten:

Bovenstaand stukje zegt genoeg, vermoed ik.

Website:

Voilá

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben een Metal liefhebber, ik ben vorig weekend naar Fortarock in Nijmegen geweest was super vet! Ik ga in juli nog naar Steenwijk voor 't Stonehenge Festival en daarna naar Into the Grave in Leeuwarden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...