Jump to content

GTA V Rolplay.


Irritatiefactor

Recommended Posts

Ik irritatiefactor en taker1987 willen graag een video maken.

wij zoeken daar leuke en gezellige mensen voor minimaal 16+ :bier:

wij zoeken ook iemand die die video zou kunnen opnemen. liefst 1 of 2

wij willen graag met 16 players een video opnemen als jullie er dan zijn gaan we overleggen wanneer jullie zouden kunnen.

wij hebben het volgende bedacht :

wij willen graag een role play sessie houden wat we als volgt willen gaan doen :

een paar agenten die gekleed gaan in een wit overhemd en een blauwe broek en zwarte schoenen : rechercheur in een luxe pak :

een paar brandweerleden die gekleed gaan in een rood met zwart shirt en een zwarte broek :

een crimineel , en een oog getuige ,

de scenario wat we gaan spelen kunnen we in overleg doen met de mensen die zich aanmelden ,

we willen het scenario opnemen in het liefst 2 filmpjes , dus bijvoorbeeld van een van de agenten met een capture , en iemand als oog getuige of crimineel met een capture ,

wij zoeken dus , 4 agenten

1 met een capture card om het op te nemen

2 brandweer leden , met of zonder capture .

iemand met een takelwagen ( ligt aan het scenario wat we spelen )

iemand als crimineel , liefst iemand met een capture card om het op te nemen )

burgers en/of oogetuige .. ( ook dit ligt aan het scenario ) je kan bijvoorbeeld ook een buschafeur zijn en de burgers op pikken en dat de crimineel wat met de bus gaat doen.

het is dus de bedoeling dat we dus een gta V serie gaan maken ( vergelijk dit een beetje met flikken maastricht , maar dit kan je ook vergelijken met bijvoorbeeld een achtervolging uit wegmisbruikers )

dus een burger rijdt bijvoorbeeld te hard of niet volgens de regels, dan krijg je dus een stukje weg misbruikers , en een crimineel is dan een stukje flikken maastricht ,,

bijvoorbeeld : crimineel vermoord iemand op straat , de agenten en de recherceur gaat er op af , de crimineel is al gevlucht op het moment dat de agenten aankomen , er vinden ondervragingen plaats tussen de burgers ( mensen die de burgers spelen dus ) en uiteindelijk zal dit verder uitgwerkt worden tot dat de dader gepakt is ...

wij moeten dit nog verder uitwerken , dus als jullie nog ideen hebben horen wij dit uiteraard graag .. de regels volgen later...

voor vragen kan je bij irritatiefactor of taker1987 zijn.

de uitleg voor de scenario bespreken we met ze alle.

:klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Bewerkt: door Irritatiefactor
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • taker1987

    9

  • KoningJesper

    5

  • LionOfHolland

    5

  • sabinee1995

    3

het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar ;) wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet :)

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar ;) wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet :)

en bedankt! Ik wil wel meedoen onlangs dat ik 15 ben. Maar ach, wat maken die 4 maandjes nou uit? Ik kan opnemen, alleen zonder capture card: telefoon voor de tv met een speciale houder. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar ;) wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet :)

en bedankt! Ik wil wel meedoen onlangs dat ik 15 ben. Maar ach, wat maken die 4 maandjes nou uit? Ik kan opnemen, alleen zonder capture card: telefoon voor de tv met een speciale houder.

een telefoon voor de tv geeft niet echt mooi HD beeld , het beste is toch echt een capture card . mee doen is zeker geen probleem , mits je je gedraagd aan de regels , en serieus mee wilt werken voor een goed filmpje op youtube ..

bij genoeg aanmeldingen gaan wij met de hele crew ( jullie dus ) overleggen wanneer en hoelaat we gaan starten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat jullie een filmpje willen maken terwijl je zelf de gear er niet voor hebt. Ik vind de leeftijdsgrens een beetje discriminerend want waarom is iemand van 16 beter dan iemand van 15?

Daarnaast vind ik jullie plannen wat vaag en waar doen jullie het voor? Is dit eenmalig of willen jullie de serie volhouden? Als jullie het vol willen houden, dan zou ik een capture card regelen.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat jullie een filmpje willen maken terwijl je zelf de gear er niet voor hebt. Ik vind de leeftijdsgrens een beetje discriminerend want waarom is iemand van 16 beter dan iemand van 15?

Daarnaast vind ik jullie plannen wat vaag en waar doen jullie het voor? Is dit eenmalig of willen jullie de serie volhouden? Als jullie het vol willen houden, dan zou ik een capture card regelen.

wij willen de serie zeker volhouden , en zijn daarom opzoek naar iemand die met ons mee wilt werken en het wilt opnemen met een capture card ..

de leeftijd grens is inderdaad bij nader inzien een beetje discriminerend en daarom gaan wij dit aanpassen , iedereen mag joinen mits er serieus word gedaan , 2 x waarschuwen 3de x er uit ...

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

Met de waarschuwingen zou ik persoonlijk wat strenger zijn aangezien jullie dit heel serieus willen oppakken.

Maar als jullie dit willen volhouden, is het dan niet verstandiger om zelf een capture card te regelen? Ander ben je afhankelijk van een ander :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met de waarschuwingen zou ik persoonlijk wat strenger zijn aangezien jullie dit heel serieus willen oppakken.

Maar als jullie dit willen volhouden, is het dan niet verstandiger om zelf een capture card te regelen? Ander ben je afhankelijk van een ander :puh:

de regels moeten we nog verder uitwerken en opstellen , het is echt een idee wat eigenlijk al wel een tijdje speelt maar pas vandaag goed besproken is , de rest moet nog allemaal besproken worden , en willen eerst kijken of er animo voor is ...
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee!

Ik wil zeker meedoen.

Psn naam: sabientje1995

Leeftijd: 19

Headset: ja

Capture card: nee

geslacht: vrouw

Personage: vrouw

Hoop dat dit genoeg informatie is om een bijpassende rol te geven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...