Jump to content

GTA V Rolplay.


Irritatiefactor

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • taker1987

    9

  • KoningJesper

    5

  • LionOfHolland

    5

  • sabinee1995

    3

het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar ;) wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet :)

dit is dus discriminatie

waarom discriminatie? Als je de hoes even bekijkt, zie je op de achterkant staan dat het spel niet voor personen onder de 18 is. Eigenlijk vind ik, dat dat al genoeg zegt.

wil jij nu een sticker

>>> Door Venzio: Dit soort reacties in de toekomst graag achterwegen laten, dit is een totaal overbodige post.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat hier om de ps3 versie , en 16 + is niet helemaal de max maar dit puur omdat de meeste boven de 16 toch wat serieuzer zijn dan gastjes van 9 tm 15 jaar ;) wij willen het gewoon serieus houden en wij willen mensen die zich aan de regels kunnen houden .. dus ik zou zeggen meld je gewoon aan en geef aan of je een capture card hebt of niet :)

dit is dus discriminatie

waarom discriminatie? Als je de hoes even bekijkt, zie je op de achterkant staan dat het spel niet voor personen onder de 18 is. Eigenlijk vind ik, dat dat al genoeg zegt.

wil jij nu een sticker

>>> Door Venzio: Dit soort reacties in de toekomst graag achterwegen laten, dit is een totaal overbodige post.<<<

Ik wil een rol:)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ga je iets aankondigen over wie welke rol krijgt, wat het verhaal word en wanneer we het gaan doen? Komende 2 weken zijn vrij druk voor mij met E3, WK, van alles dat op school nog ingeleverd moet worden en werk. Een zondagje oefenen zou voor mij ideaal zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me bij deze af. De laatste weken zijn, net zoals bij LionOfHolland, erg druk bij mij. Had namelijk verwacht dat alles eerder zou gebeuren, maar dat was niet het geval en ik heb er alle begrip voor, maar hopelijk begrijp je ook mijn beslissing :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ik zou wel mee willen doen!!

Ben 16 jaar. Heb headset (als nodig is). Maar heb geen capture card. Rol maakt mij niet uit. Wat jullie het beste uitkomt!

Psn: Niels-Audi (I know... -_- Maar moest ter plekke iets verzinnen)

Social Club: NielsDutch

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat hier eigenlijk nog iets mee gebeuren? Ik zie hier veel bla bla en weinig doen ..

Precies dit. Voordat Nielz98 had gereageerd was de post daarvoor alweer een maand geleden, dus ga er maar vanuit dat hier niets meer mee gebeurt.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...