Jump to content

Gran Turismo 6 meeting 23-05-2014 - PS3


TheDutchWesley

Recommended Posts

Het leek mij leuk om een meeting te houden in Gran Turismo 6. Deze meeting begint om 19:30 op vrijdag 23 Mei. Eerst laten we op Tsukuba Circuit onze mooie auto's zien, dan gaan we over een aantal circuits racen zoals Spa-De-Francorchamps, Monza en Willow Springs en op het laatst kunnen we nog een paar verschillende evenementen houden zoals driften en Vrij rijden.

Deze meeting is uitsluitend voor PS3, ook omdat Gran Turismo 6 ook alleen op de PS3 bestaat. Expres crashen waar anderen last van hebben of het komen met een Red Bull x2010 wordt niet getolereerd! Je komt gewoon met je mooiste, lelijkste, snelste, coolste of andere auto's met wie jij mee wilt doen. Het maximale PP waarmee je mee mag doen is 600. Als je mee wilt doen dan vermeld je je PSN en of je een headset hebt. Om 19:30 kunnen jullie mij joinen door naar GT6 te gaan-> Open Lobby-> alleen vrienden. Tegen de tijd van 19:30 zal ik ook het Ruimte-ID laten zien mocht er geen lobby getoond worden.

Hieronder staan de deelnemers van deze meeting:

[table='']GTAForum | PSN | Headset |

TheDutchWesley | TheDutchWesley | Ja

GTA5BOY | boy981 | Ja

xCrazyShotgun | xCrazyShotgun | Ja

ZeroJens | ZeroJens | Nee

[/table]

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil mee doen!

PSN: boy981

ps is er een beperking qua pp en pk?

Ik heb een headset.

Driften vind ik leuk :puh:

nee, er is geen beperking, anders wel vermeld in de lobby. Als je maar niet met een RedBull komt opdagen!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil mee doen! PSN: boy981 ps is er een beperking qua pp en pk? Ik heb een headset. Driften vind ik leuk :puh:
nee, er is geen beperking, anders wel vermeld in de lobby. Als je maar niet met een RedBull komt opdagen!

Dat zal ik niet doen. Ik heb ook geen Redbull x2010

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil mee doen! PSN: boy981 ps is er een beperking qua pp en pk? Ik heb een headset. Driften vind ik leuk :puh:
nee, er is geen beperking, anders wel vermeld in de lobby. Als je maar niet met een RedBull komt opdagen!

Dat zal ik niet doen. Ik heb ook geen Redbull x2010

Ik heb een maximale PP beperking van 600 opgelegd. Dan blijft het nog een beetje eerlijk voor de mensen die geen supersnelle auto's hebben. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoelen jullie met pp? Ik weet niks van auto's.

prestatie punten, als je GT6 speelt weet je wel wat het is. Bijv een lichte auto met veel pk heeft meer pp dan een zware auto met weinig pk.
Link to comment
Delen op andere websites

Presentatie punten. Als je in je garage gaat zie je wel ergens pp staan bij je auto's

Edit: Ninja hierboven ^

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan helaas vrijdag niet komen. Ik keek verkeerd en dacht dat het zondag was.. :( Jammer want ik wilde graag mee doen.

De tijd komt mij ook niet echt uit. Zou dinsdag avond, zelfde tijd een optie zijn?
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...