Jump to content

glitches


super_senne

Recommended Posts

Glitches heeft R* expres laten zitten voor de fun. Dat je vrienden hem doen kan jij niks aan doen, maar je kan anders ook met wat andere mensen gaan gamen. Over die wapens; die kan jij ook gewoon hebben, die mensen zijn gewoon op die rang dat je die wapens kan. Jij kan die wapens ook hebben als je veel punten verzamelt en geld spaart. :)

de onschuldige glitches misschien zoals dat je in sommige gebouwen kan maar je auto duplicaten waardoor je hem kan verkopen zonder dat je je auto kwijt bent niet. Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    12

  • ERRWINS

    4

  • PrutserNL

    4

  • mikequdel

    4

hebben jullie ook zo'n hekel aan glitches. ik vind dat het heel gta online verpest. het erge is ook nog dat het geeneens aan R* licht. maar aan de mensen. wil ik met een vriend gamen. heeft ie geen tijd want er is een nieuwe money glitch ik zette mijn xbox uit en dacht OH nee niet weer dat ik niet normaal kan spelen voordat eenofander iemand me doodschiet met de duurste wapens die er zijn. wat vinden jullie hiervan .

dit is mijn eerste topic dus graag niet al te negatieve reacties maar tips zijn welkom.

Ik begin ook een hekel te krijgen aan mensen die er keer op keer over gaan liggen zeuren!!

Het is nou eenmaal zo! je kan er toch niks tegen doen en het is alleen maar aan te moediggen als mensen niet glitchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een videospel is softwarematig in elkaar gezet en is (bijna) niet waterdicht(lees: bugs en glitches vrij) te krijgen, ook niet door de knappe koppen bij *R.

Dit heeft ook met name te maken met het feit dat er zoveel verschillende partijen (ontwikkelaar, uitgever, gamedesigners,leveldesigners,animatoren etc) zich bezig houden met het maken van een videospel. En al helemaal met een game zoals GTA V. Al deze "puzzelstukjes" worden bij elkaar gebracht en moeten wel vlekkeloos/naadloos passen.

Vooral bij een multiplayer (online) game waar het spelletje in grote hoofdlijnen draait om je te verbeteren (hoger level, sterker wapens etc) door het verkrijgen van o.a. RPs en in game money, is de drang hoog om gaten (softwarematige storingen) in de game te vinden. Bij games waar dit soort items niet de hoofdtoon voeren is het ook minder interessant om de gaten te zoeken, ondanks dat deze er wel zullen zijn.

Tevens is GTA V zo populair dat het wereldwijd door tig miljoen (laatste gegevens zijn er 33 miljoen games verscheept) gespeeld wordt. Ook dan is de aantrekkingskracht en de kans dat er meer "spoorzoekers" zijn groter.

Deze "spoorzoekers" beseffen echter niet dat ze daardoor de game voor een hele hoop mensen vergallen.

Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie ook zo'n hekel aan glitches. ik vind dat het heel gta online verpest. het erge is ook nog dat het geeneens aan R* licht. maar aan de mensen. wil ik met een vriend gamen. heeft ie geen tijd want er is een nieuwe money glitch ik zette mijn xbox uit en dacht OH nee niet weer dat ik niet normaal kan spelen voordat eenofander iemand me doodschiet met de duurste wapens die er zijn. wat vinden jullie hiervan .

dit is mijn eerste topic dus graag niet al te negatieve reacties maar tips zijn welkom.

Ik begin ook een hekel te krijgen aan mensen die er keer op keer over gaan liggen zeuren!!

Het is nou eenmaal zo! je kan er toch niks tegen doen en het is alleen maar aan te moediggen als mensen niet glitchen.

ja en ik word er gek van dat mensen zeuren over dat mensen zeuren
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet begrijpen als mensen money glitches gebruiken dat jullie er last van hebben hoezo heb je er last van als iemand meer geld dan jouw heeft

Het gevolg is dan: die mensen kopen tanks, blazen je personal vehicle op en spawnkillen je

Glitches heeft R* expres laten zitten voor de fun. Dat je vrienden hem doen kan jij niks aan doen, maar je kan anders ook met wat andere mensen gaan gamen. Over die wapens; die kan jij ook gewoon hebben, die mensen zijn gewoon op die rang dat je die wapens kan. Jij kan die wapens ook hebben als je veel punten verzamelt en geld spaart. :)

Dus R* heeft volgens jou de car duplicate glitch en overige "expres" erin gezet van "Jongens, laten we met z'n allen auto's duplicaten"?

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Glitches heeft R* expres laten zitten voor de fun. Dat je vrienden hem doen kan jij niks aan doen, maar je kan anders ook met wat andere mensen gaan gamen. Over die wapens; die kan jij ook gewoon hebben, die mensen zijn gewoon op die rang dat je die wapens kan. Jij kan die wapens ook hebben als je veel punten verzamelt en geld spaart. :)

Dus R* heeft volgens jou de car duplicate glitch en overige "expres" erin gezet van "Jongens, laten we met z'n allen auto's duplicaten"?

zit er een fout in de script is een een glitch kunnen hun niks aan doen :#
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet begrijpen als mensen money glitches gebruiken dat jullie er last van hebben hoezo heb je er last van als iemand meer geld dan jouw heeft

omdat wij eerlijk geld bij elkaar sprokkelen en hun binnen 1 uur 1 miljoen hebben. Maar dan illegaal. En stel je is voor jij gaat een online game maken dat je je eigen Criminele carriere moet maken maar er zitten wat foutjes in je game en mensen gaan die misbruiken waardoor dat hele 'criminele carriere' idee simpelweg word verpest, en het is ook nog is niet eerlijk voor de mensen die wel legaal die dure dingen met heel veel moeite hebben bemachtigt zoals de adder daar moet je best wel lang voor sparen maar als je glichst dan heb je het geld binnen een uurtje bij elkaar. Dus het is niet leuk voor de legale mensen maar ook niet voor rockstar eigenlijk is de enige die er 'lol' aan heeft de glichter. Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan niet begrijpen als mensen money glitches gebruiken dat jullie er last van hebben hoezo heb je er last van als iemand meer geld dan jouw heeft

omdat wij eerlijk geld bij elkaar sprokkelen en hun binnen 1 uur 1 miljoen hebben. Maar dan illegaal. En stel je is voor jij gaat een online game maken dat je je eigen Criminele carriere moet maken maar er zitten wat foutjes in je game en mensen gaan die misbruiken waardoor dat hele 'criminele carriere' idee simpelweg word verpest, en het is ook nog is niet eerlijk voor de mensen die wel legaal die dure dingen met heel veel moeite hebben bemachtigt zoals de adder daar moet je best wel lang voor sparen maar als je glichst dan heb je het geld binnen een uurtje bij elkaar. Dus het is niet leuk voor de legale mensen maar ook niet voor rockstar eigenlijk is de enige die er 'lol' aan heeft de glichter.

dat snap ik dus niet wat heb JIJ met andere mensen te maken als jij geld wil verdiene zonder te glitchen is dat tog jouw keuzen wat heb jij te maken met andere mensen
Link to comment
Delen op andere websites

Het gevolg is dan: die mensen kopen tanks, blazen je personal vehicle op en spawnkillen je

Dan ga je toch gewoon in een 'invite only' sessie spelen?
omdat wij eerlijk geld bij elkaar sprokkelen en hun binnen 1 uur 1 miljoen hebben. Maar dan illegaal. En stel je is voor jij gaat een online game maken dat je je eigen Criminele carriere moet maken maar er zitten wat foutjes in je game en mensen gaan die misbruiken waardoor dat hele 'criminele carriere' idee simpelweg word verpest, en het is ook nog is niet eerlijk voor de mensen die wel legaal die dure dingen met heel veel moeite hebben bemachtigt zoals de adder daar moet je best wel lang voor sparen maar als je glichst dan heb je het geld binnen een uurtje bij elkaar. Dus het is niet leuk voor de legale mensen maar ook niet voor rockstar eigenlijk is de enige die er 'lol' aan heeft de glichter.

Jij zegt nu wel dat die mensen allemaal glitchen maar ze kunnen ook gewoon Shark Cards kopen hoor ;). Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...