Jump to content

Far Cry 4


xCrazyShotgun

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    9

  • Votair

    8

  • TheuNauz

    6

  • Kaitjee98

    5

Misschien is dit toch niet de totale grootte van de map. En wie weet zal er wat meer bijkomen.

Maar ik kon ook geen specifieke map vinden van Far Cry 4 op het internet :puh:

Als je toch Far Cry 4 gaat kopen, kan je wel achterhalen hoe groot de totale map is.

Link to comment
Delen op andere websites

Mmm ik zit nog te twijfelen lijkt me wel leuke game alleen heb ik geen vrienden die het ook spelen. Maar is er nu eigenlijk een splitscreen voor met 2 op 1 console te spelen of niet? Want ik lees overal andere dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat ik niet met mijn pc op m'n normale resolutie kan spelen. (1920x1080) Ook heb ik de rest ook laag, (1280x720 alles low) hierdoor is het spel echt heel lelijk en is Far Cry 3 stukke mooier. (1920x1080 Medium/high) Dat vind ik best jammer, omdat je soms op een te kleine resolutie gewoon sommige dingen niet ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat ik niet met mijn pc op m'n normale resolutie kan spelen. (1920x1080) Ook heb ik de rest ook laag, (1280x720 alles low) hierdoor is het spel echt heel lelijk en is Far Cry 3 stukke mooier. (1920x1080 Medium/high) Dat vind ik best jammer, omdat je soms op een te kleine resolutie gewoon sommige dingen niet ziet.

Hier staat wat je minimaal nodig hebt om Far Cry 4 te spelen, en wat er eigenlijk aangeraden wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...