Jump to content

JustHano

Recommended Posts

Ik heb weer eens een vraag,

ik heb dus deze wifi versterkers voor mijn PS3: http://www.bol.com/nl/p/d-link-dhp501av-homeplugav-starter-kit-powerline-500-mbps/1003004011371541/

De één zit in m'n router/modem, de andere in m'n PS3. Dus dan stel ik m'n PS3 instellingen in op verbinding met kabel, verder met IP ed invoeren, kom ik uit op het eind, dan haalt die alleen IP op en internetverbinding wilt dan op geen enkele manier lukken en al stel ik hem in op wireless lukt alles wel gewoon in één keer.. En met wireless heb ik online ook gewoon problemen dus ik wil hem weer instellen op verbinding met kabel. Soms lukt dat ook wel, maar dan na een paar uurtjes logt m'n PSN zich automatisch uit en dan kan ik hem weer niet op verbinding met kabel instellen, maar dan weer wel op wireless..

Wat is het probleem? Kan ik er wat aan doen? Ik word er echt helemaal gestoord van, kan niet eens gewoon normaal een minuut gamen..

Alvast bedankt voor jullie antwoorden..

Link to comment
Delen op andere websites

Je IP moet je niet handmatig invoeren. Laat je PS3 de netwerkinstellingen automatisch doen. Als het nog niet werkt zou je je internet aan/uit kunnen zetten of de repeaters opnieuw kunnen instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik heb het geprobeerd maar wederom geen succes. Maar daar ligt het volgens mij ook niet aan, want er staat als ik hem op verbinding met kabel instel dat die het IP adres wel kan ophalen, maar dan wilt het steeds maar niet lukken bij 'Internetverbinding', daar faalt het zeg maar dan ook..

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is heeft je router sowieso wel DHCP, IP adressen worden dus automatisch uitgegeven, je hoeft je dus helemaal geen zorgen te maken om ip adressen.

Wifi gaming is al niet geweldig, en dat wordt al helemaal niet versterkt als je er 2 extenders tussen zet, het signaal wordt er allemaal niet beter op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...