Jump to content

[PS3] Meeting (vrijdag 23-5-2014 19:30)


sabinee1995

Recommended Posts

Voor de gene die zich hebben aangemeld, graag zou ik willen weten of jullie bereid zijn om jullie skype account aan mij te geven of een aparte skype account aan te maken voor de meeting. Aangezien we bij de estafette capture alleen de team waar je in zit kan horen en de andere niet. Moet ik het via een groepsgesprek via skype doen. Anders gaan ik geen startschot geven en geen uitleg geven. Graag in een prive bericht laten weten. Danku

Hallo lieve forum leden,

Normaal geef ik een meeting altijd het laatste weekend van de maand. Maar omdat ik dat weekend niet kan houd ik de meeting een weekendje eerder.

Thema: sportdag

Wanneer: 23-5-2014

Hoelaat: 19:30

Kleding syle: sport kleren

console: playstation

Wat gaan we doen?

Allereerst gaan we met zijn allen naar la puerta. Daar gaan we wedstrijd zwemmen. Wat precies de bedoeling daarbij is zie je in onderstaand filmpje.

Daarna gaan we een estafette race doen. Dit speelt zich af in een capture job. Wat daarbij de bedoeling is, is dat 2 teams strijden om pakketjes.

Daarna gaan we racen. Ik maak een playlist van 10 races. De moeilijkheids- graad gaat van makkelijk naar moeilijk. Dus race 1 is makkelijk te racen. Maar race 10 is dan weer heel moeilijk.

Daarna gaan we nog in free-room rond touren en gek doen.

Inhoud zwemwedstrijd:

Inhoud estafette race:

2 teams starten op de zelfde plek maar langs elkaar. Iedereen gaat netjes in een verticale rij staan. Aan de overkant liggen verschillende pakketjes. Maar je komt niet zomaar bij de paketjes. Op de route zijn verschillende hindernissen neergelegd. Ik roep 3,2,1 start en dan begint de voorste persoon van team 1 en team 2 te rennen. Overwin de verschillende hindernissen en pak uiteindelijk het pakketje. Dan ren je terug over de zelfde route. En als het pakketje afgeleverd is, rent de 2e persoon zo hard als die kan naar de overkant enz. Het team die als eerste alle pakjes heeft afgeleverd is de winnaar!

Let niet op mijn stem. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Haha

Regels voor free-room:

-Iedereen gaat op passieve mode. Doe je dat niet krijg je 1 waarschuwing doe je het dan nog niet, krijg je een kick.

-We gaan elkaar niet expres aanrijden. Ook dan krijg je 1 waarschuwing luister je nog niet volgt er een kick.

-Niet schelden op elkaar.

Regels voor zwemwedstrijd:

-Je dient op de juiste manier als op het filmpje te doen. Doe je dat niet word je gediskwalifceert.

-We starten per 1 persoon om zo een betere overzicht te krijgen of diegene zich aan de regels houd.

-De gene met de snelste tijd wint.

Regels voor estafette race:

-We schieten niet op elkaar.

-We leiden elkaar niet af.

-We blijven achter elkaar staan.

-Je dient de hindernissen te doen.

-Je verandert niet van team.

Als je mee wilt doen. Laat dan in een bericht je psn achter en of je een headset hebt.

Psn naam: Sabientje1995 Headset: Ja

Psn naam: FcUtrecht4Life Headset: Ja

Psn naam: alaska1001 Headset: Ja

Psn naam: tjarda1999 Headset: Ja

Psn naam: StanHofstra1811 Headset: Ja

Psn naam: Big_Boss_Tinos Headset: Ja

Psn naam: wtr190788793 Headset: Ja

Leden onder voorbehoud:

Psn naam: ERRWINS Headset: Ja

Psn naam: dippie Headset: Nee

Psn naam: zipzzhoofd12 Headset: Ja

Psn naam: bossofzeeland Headset: Ja

Psn naam: Niels-Audi Headset: Ja

Psn naam: PSV-Tiger64 Headset: Ja

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sabinee1995

    14

  • tjarda1999

    4

  • some12hate

    4

  • Danger_dog_guy_7

    2

Ik doe ook graag mee onder voorbehoud. Waarschijnlijk kan ik wel mee doen, maar dat weet ik nog niet zeker. Heb verder geen headset ;)

Is niet erg. Als je tijdens de meeting vragen hebt kan je terecht in de chat tenzij je geen laptop of mobiel bij de hand hebt een berichtje via de gta telefoon.

Ik maak voor de meeting een aparte chatbox, dus voor de gene die geen headset hebben kunnen daar terecht.

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

psn tjarda1999

headset nee

trouwens met die capture weet ik niet hoe je dat doet maar zit je in team 1 of team 2 alleen team 1 of team 2 kan je horen de andere teams niet :puh:

dat is idd. een goeie! maar ik verwacht dat iedereen zich aan de regels houd. en ik plaatst van te voren een filmpje van de capture met uitleg en voorbeeld.

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...