Jump to content

[WK 2014] Voorbereiding België


Jesperkaj

Recommended Posts

Hier worden de oefenwedstrijden, trainingen en andere nieuwtjes rond de Rode Duivels besproken.

België speelt in de aanloop naar het toernooi vieroefenwedstrijden:

[table=header]Datum|Thuis|Uit|Uitslag

26-05-2014|België|Luxemburg|5-1

01-06-2014|Zweden|België|0-2

07-06-2014|België|Tunesië|1-0

12-06-2014|België|VS|/[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    40

  • thebig

    23

  • BelgiumRedDevils

    16

  • Phoenyxar

    13

Mignolet is vandaag geblesseerd geraakt tijdens de training. Wat is dat toch met die Belgische doelmannen? Ondertussen heeft Wimots er al 5 moeten oproepen. Kaminski moet zijn vakantie in Griekenland vroegtijdig beëindigen.

Zeer spijtig voor Mignolet. Hij mocht tegen Luxemburg en Zweden opstaan. Hij had wel eens een kans mogen verdienen om een match te spelen. Nu krijgt Bossut die meteen, bij zijn eerste aantreden voor de Rode Duivels.

Hij gaat dan wel weer op tijd fit zijn voor het WK, maar daar zie ik hem niet echt veel spelen, tenzij Courtois mocht uitvallen, wat niemand hoopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat voor foto? :7

We spelen inderdaad tegen Luxemburg vanavond.

Mignolet is trouwens toch weer fit geraakt, dus kan vanavond spelen tegen Luxemburg en over een paar dagen tegen Zweden. Het is ook altijd wel wat met die doelmannen :7 Spijtig voor Bossut, die zijn debuut dus niet maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook even aan het kijken naar België. Veel balbezit, maar die manieren waarop ze vaak de bal kwijtraken slaat nergens op :puh: Ik ben benieuwd wat de wedstrijd ons gaat brengen. 2-1 in het voordeel van België tot nu toe. Een tegengoal had ik niet in deze wedstrijd verwacht eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tegengoal had ik niet in deze wedstrijd verwacht eigenlijk.

De manier waarop zegt ook veel. Goal viel compleet uit de lucht, aanvaller van Luxemburg controleert een bal op de borst en knalt meteen, sta je zowat machteloos tegen. (Was imo wel een prachtige goal zeg, lekkere knal. :$ )

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Luxemburg is letterlijk één keer in de 16 geweest, voor de rest hebben ze 2 lange afstandsballen geschoten. Het was gewoon een gelukje van hun kant, maar het levert wel een mooi resultaat op.

We willen soms wat teveel balbezit, vind ik. In de 16 kan je blijven passen, maar op een bepaald moment moet je ook eens schieten.

Vind wel dat ze mooie combinaties maken, dus dat is zeker positief.

Ik hoop dat Origi snel opkomt, ik wil eens kijken wat hij in z'n mars heeft. Het is namelijk vooral Lukaku die de bal eens kwijt durft te raken, Origi is naar het schijnt baltechnisch meer begaafd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...