Jump to content

[WK 2014] Voorbereiding België


Jesperkaj

Recommended Posts

Hij zegt niets specifiek over Kompany, maar hij noemt Courtois als enigste waardige verdediger (als doelman zijnde dan).

En hoewel Courtois zeker en vast zijn vermelding verdient, is het wat onnozel voor de rest. Het is dat maar wat ik bedoel :v

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    40

  • thebig

    23

  • BelgiumRedDevils

    16

  • Phoenyxar

    13

Hij zegt niets specifiek over Kompany, maar hij noemt Courtois als enigste waardige verdediger (als doelman zijnde dan).

En hoewel Courtois zeker en vast zijn vermelding verdient, is het wat onnozel voor de rest. Het is dat maar wat ik bedoel :v

Ah, op die fiets. Naja, elke voetballer heeft wel eens een minder moment(ook Courtois!), dus de kritiek op onze verdediging vind ik gewoon belachelijk. :puh: In vriendschappelijke interlands hoef je jezelf niet echt te bewijzen, we zullen zien wat het WK brengt en dan pas kunnen we praten over de mankementjes bij onze Duivels.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.voetbalni...vels_onder_vuur

Nou, die maakt zich onsterfelijk belachelijk.

Nederland zijn verdediging: prutsers uit Eredivisie.

België zijn verdediging: op Vanden Borre na allemaal afkomstig uit Europese topclubs.

I rest my case.

Ten eerste bedoelde hij niet dat jullie een verdediging hebben die vergelijkbaar is met de huidige Nederlandse verdediging, maar schrijft hij "een Hollandse verdediging". Dat is gewoon waar, bijna allemaal opgeleid in Nederland en ze hebben ook die instelling. En dat maakt het inderdaad een zorgenkindje: het zijn geen rasechte verdedigers. :N

Ten tweede, Aldeweireld speelt bijvoorbeeld wel bij een topclub, maar is wel bankzitter...

Link to comment
Delen op andere websites

Vertonghen en Vermaelen zijn nu wel Engeland gewend hé. Kompany heeft geen uitleg nodig denk ik, haha. Alderweireld is inderdaad bankzitter, maar z'n lange ballen tegen Luxemburg mochten er bijvoorbeeld wel wezen. Ik schat Alderweireld hoger in dan Vanden Borre. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest toch ook even fronsen toen ik het interview vanmorgen in de krant las. Op zich vind ik het onze verdediging niet slecht doen, zelfs al zou het geen verdediging pur sang zijn. Het gebrek aan echte aanvallers zit het team toch meer dwars, volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest toch ook even fronsen toen ik het interview vanmorgen in de krant las. Op zich vind ik het onze verdediging niet slecht doen, zelfs al zou het geen verdediging pur sang zijn. Het gebrek aan echte aanvallers zit het team toch meer dwars, volgens mij.

Volledig mee akkoord.

Link to comment
Delen op andere websites

De meesten verdedigers die België beschikt komen bijna niet aan spelen bij hun eigen club. Volgens mij had Marc Wilmots daarom die spelers een apart programma gegeven, zodat die spelers in top vorm geraken voor het Wk.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Ik moet mijn woorden ook inslikken want het was wel degelijk een mooie EN afgewerkte goal! :puh:

Maar mijn voorkeur ging zowiso naar Lukaku boven de geblesseerde Benteke :)

Link to comment
Delen op andere websites

Schavuiten!

De oefenwedstrijd van de Belgen tegen Luxemburg is door de FIFA ongeldig verklaard omdat België een keer meer heeft gewisseld dan toegestaan was (7 om 6). Ik hoop dat Wilmots zijn wissel-lijstje tijdens het WK beter bijhoudt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...