Jump to content

WK 2014 - Poule E


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    8

  • TekaLoca

    8

  • thebig

    7

  • Dutchy3010

    6

Doellijntechnologie faalt of toch niet? :7

Nee, doellijntechnologie zegt no goal en scheids zegt van wel..

Doellijntechnologie zei idd NO GOAL, bij de shot op de paal. Daarna duwde de keeper hem er zelf in, en doellijntechnologie zei toen wel GOAL, al was het maar 1cm over de streep ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Doellijntechnologie zei idd NO GOAL, bij de shot op de paal. Daarna duwde de keeper hem er zelf in, en doellijntechnologie zei toen wel GOAL, al was het maar 1cm over de streep ofzo.

Ik heb net m'n reactie aangepast, dat doellijntechnologie later GOAL zei, was niet te zien in de herhaling die ik heb gezien. Mijn excuses. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die bal op de paal wist iedereen wel dat het geen doelpunt was, dus die doellijntechnologie-animatie-dinges had op dat moment nog niet mogen rollen, pas bij dat gefrommel met de doelman hadden ze het moeten nachecken, en de bal was er duidelijk in. Terecht doelpunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je een commentator voor als die man zelf al niet de match goed lijkt te volgen... Zeker de helft van de kijkers heeft gezien dat de GL toont dat het goal is gaat hij door lopen mekkeren over "waarom men zo'n technologie heeft als men er niet naar kijkt". Toch in zekere mate irriterend.

En gewoon verdiende overwinning voor Frankrijk, ik zou als ploeg echt schrik krijgen als ik tegen zo'n ploeg als Honduras moet spelen, wat was dat allemaal. Frankrijk zie ik wel niet te ver geraken in de finales. Een zeer solide ploeg, speelt vlotjes rond, maar het afwerken loopt toch zeer lastig. De 3-0 hier is eigenlijk zeer mild.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...