Jump to content

WK 2014 - Poule E


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    8

  • TekaLoca

    8

  • thebig

    7

  • Dutchy3010

    6

Maar men heeft toegang tot dezelfde beelden als ons, dat hij het dan eventjes mist kan zijn, maar de daaropvolgende rant was toch lichtelijk onnozel, zeker met de vele herhalingen die er op volgden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis toch iets... Ohja, waar waren de volksliederen? confused2.gif

Best schandalig eigenlijk, maargoed.

Toffe wedstrijd, verwachtte wel winst van Frankrijk maar ik hoopte op 1 doelpunt extra :(

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Vond het vooral vervelend dat de scheids het niet goed door had. Dat was gewoon de miscommunicatie. Als hij gelijk door ging, kwam het begrip voor ons later wel, maar was er niet zo'n opschudding op het veld... Maar ja, het was een doelpunt en het doelpunt is ook goedgekeurd, dus ik ben tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_52.png Zwitserland - gallery_33831_41_101.png Frankrijk

Wedstrijdnummer: 25

Poule: E

Datum: 20 juni

Tijd: 21.00u

Stadion: Bahia Arena, Salvador

De derde wedstrijd in poule E: Zwitserland - Frankrijk. Dit is dé topper in deze poule en de winnaar van deze partij kan een grote stap naar plek 1 in groep E maken. Op papier lijkt Frankrijk misschien al winnaar (en volgens de bookmakers ook, Frankrijk @1.80 - Zwitserland @4.60) maar een wedstrijd wordt natuurlijk niet op papier gespeeld!

Zwitserland had veel geluk de vorige wedstrijd omdat ze in blessuretijd nog gelijk stonden, maar het lukte ze toch nog om in de laatste minuut de winnende te scoren. Zwitserland staat hoog op de FIFA ranglijst, namelijk op positie 6. Ze staan zelfs een stuk hoger dan tegenstander Frankrijk die het met de 17e plaats moeten doen!

Deze wedstrijd staat onder leiding van Nederlanders arbiter Björn Kuipers die al zijn tweede topper fluit op dit WK. Mocht Nederland niet verder raken dan de kwartfinale dan is Kuipers zeker een topkandidaat voor een (halve) finale. Hij werd in zijn vorige wedstrijd geroemd voor de controle die hij over de wedstrijd had en de 'stiekem' ingelaste drinkpauzes.

Gaat het Benzema weer lukken om te scoren of is het weer Zwitserland die in de laatste minuut de winnende scoort?

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 1-2.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan waarschijnlijk met 0-3 de rust in (nog 2 min te spelen). Petje af voor dit team, ik voorspelde dat ze gingen winnen maar man, 0-3 aan de rust... Dit Frankrijk zou ook wel ver kunnen geraken denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de match tegen Honduras was een goede indicatie. Dit is een best sterk team, de Franse golf is weer terug! (Nog altijd +45 minuten te spelen natuurlijk)

Ik denk niet dat ze dit nog uit handen geven, haha. Ik ga dit team in ieder geval niet meer zo onderschatten zoals ik dat de laatste tijd deed. Fantastisch dit!

Link to comment
Delen op andere websites

Kuipers floot op een dom moment af, tijdens de laatste pass waar Benzema een bal nog binnentrapt. In ieder geval, 2-6 is nu niet zo veel anders dan 2-5.

Zwitserland gaat nog wat mogen doen om kwalificeren, Frankrijk heeft zijn match uitgewandeld en moet al zwaar verliezen om niet door te gaan (of groepshoofd te worden) Fantastische ploeg is het, wel een opmerking voor Frankrijk: hun doelman. Voor de rest een zeer degelijk team, maar de doelman kan nog wel eens een probleem vormen bij latere matchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, die beslissing van Kuipers vond ik niet veel aan..

Verder een heel aantrekkelijke pot voetbal gezien met veel doelpunten en een herrezen (sinds Zuid-Afrika in 2010 en zelfs de wedstrijd tegen Oekraïne in 2013) Frankrijk waar ik stilaan in begin te geloven :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...