Jump to content

WK 2014 - Poule F


Dutchy3010

Recommended Posts

Poule F

[table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt

gallery_33831_41_144.png Argentinië|3|0|0|6|3|3|9

gallery_33831_41_57.png Nigeria|1|1|1|3|3|0|4

gallery_33831_41_136.png Bosnië en Herzegovina|1|0|2|4|4|0|3

gallery_33831_41_95.png Iran|0|1|2|1|4|-3|1

[/table]

[table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion

16 juni|00.00u|gallery_33831_41_144.png Argentinië - gallery_33831_41_136.png Bosnië en Herzegovina|2-1|Maracanã, Rio de Janeiro

16 juni|21.00u|gallery_33831_41_95.png Iran - gallery_33831_41_57.png Nigeria|0-0|Arena da Baixada, Curitiba

21 juni|18.00u|gallery_33831_41_144.png Argentinië - gallery_33831_41_95.png Iran|1-0|Mineirão, Belo Horizonte

22 juni|00.00u|gallery_33831_41_57.png Nigeria - gallery_33831_41_136.png Bosnië en Herzegovina|1-0|Arena Pantanal, Cuiabá

25 juni|18.00u|gallery_33831_41_57.png Nigeria - gallery_33831_41_144.png Argentinië|2-3|Estádio Beira-Rio, Porto Alegre

25 juni|18.00u|gallery_33831_41_136.png Bosnië en Herzegovina - gallery_33831_41_95.png Iran|3-1|Bahia Arena, Salvador[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    9

  • Dutchy3010

    6

  • Cabyon

    6

  • thebig

    5

Hier moeten Argentinië en Bosnië en Herzegovina de groepsfase kunnen overleven, al onderschat ik Nigeria niet, die hebben ook wat goede spelers in hun team, zoals Victor Moses en John Obi Mikel van Chelsea en Iran zal wel laatste worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het dat het Argentinië zal zijn achtervolgend door Nigeria. Onlangs had ik een artikel gelezen (zeg me niet meer waar) dat het Afrikaans land veel ambities heeft om zich door te stoten naar de laatste 16!

Mijn schatting:

gallery_33831_41_144.png Argentinië

gallery_33831_41_57.png Nigeria

gallery_33831_41_136.png Bosnië en Herzegovina

gallery_33831_41_95.pngIran

Link to comment
Delen op andere websites

Nigeria won vorig jaar nog de Africa Cup, lijkt me zeker een ploeg om rekening mee te houden. Ik zeg: Argentinië op de eerste plek, een felle strijd om plek twee tussen Nigeria en Bosnië-Herzegovina, en Iran als laatste.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

gallery_33831_41_144.png Argentinië - gallery_33831_41_136.png Bosnië-Herzegovina

Wedstrijdnummer: 11

Poule: F

Datum: 16 juni 2014

Tijd: 00.00 uur

Stadion: Estádio Maracanã, Rio de Janeiro

In de legendarische voetbaltempel het Maracanã in Rio de Janeiro treden twee verschillende teams aan: Argentinië aan de ene kant en Bosnië-Herzegovina aan de andere kant.

Argentinë zal de hoge verwachtingen proberen waar te maken. Lionel Messi is er uiteraard weer bij en daarnaast kan de bondscoach van Argentinië ook nog 'ns teren op een keur van goede spelers, zoals Di María, Lavezzi en Agüero, om maar eens wat namen aan te halen.

Voor Bosnië-Herzegovina wordt dit een hele memorabele wedstrijd: hun éérste optreden op een eindronde. Het is voor de Bosniërs van levensbelang om te winnen. Enerzijds omdat ze graag door willen, anderzijds omdat dit voetbalteam hen trots en blijdschap geeft. Iets wat ze jarenlang niet hebben kunnen ervaren, wat een gevolg is van de nasleep van de oorlogen in de jaren '90.

In ieder geval: het wordt, volgens mij, een interessante wedstrijd om naar te kijken. Helaas is het tijdstip ietwat ongunstig.



De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-2 .

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Het staat nu dus 1-0, dankzij een ongelukje bij Bosnië. Beide spelen geen fantastisch voetbal, vind Bosnië eigenlijk de betere ploeg. Beide hebben hun kansen gehad, maar Bosnië lijkt met meer wil te spelen. Argentinië lijkt zo inspiratieloos, zo... individualistisch? Tweede helft hopelijk beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet toegeven, de tweede helft was wel een stuk beter. Bosnië was nog altijd in het algemeen net de betere ploeg, Messi bleef falen in simpele passes tot de plotse flitsen van zowel hij als Argentinië. Op zich was er weinig verschil tussen beide ploegen, maar Argentinië had tenminste nog de flitsen in de tweede helft (voor ongeveer een kwartier) en dat maakte al veel goed. Maar het belooft ook niet veel eigenlijk, Argentinië heeft het te lastig om simpelweg te voetballen (kwalificeren zal het wel en de verwachte tegenstander in de achtste finale is niet te sterk), nu wachten op Duitsland, Portugal en België.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu pas de goal van Messi gezien, heerlijk hoe hij daar dribbelt en schiet. Het leek wel alsof hij opeens een ingeving had, toen hij de bal voor de neus van een andere Argentijn wegkaapte: 'Laat deze maar even voor mij, ik heb een idee'. En wat een prachtidee was het _O_

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_95.png Iran - gallery_33831_41_57.png Nigeria

Wedstrijdnummer: 13

Poule: F

Datum: 16 juni 2014

Tijd: 21.00 uur

Stadion: Arena da Baixada, Curitiba

Vanavond een ietwat mindere wedstrijd op het programma; Iran tegen Nigeria. Voor Iran is dit nog maar de derde keer dat het land zich heeft gekwalificeerd voor een WK, terwijl Nigeria vijf keer gekwalificeerd is. Beide teams hebben nog niet vaak meegaan aan het toernooi. Ook hebben beide ploegen weinig grote namen op papier staan waardoor het waarschijnlijk voor de voetbalkenner geen interessante wedstrijd zal gaan worden. Wel lijkt het dat de ploegen aan elkaar gewaagd zijn. Iran en Nigeria nemen namelijk de 43 en 44e plek in beslag op de FIFA-ranglijst.

We verwachten een gelijkopgaande wedstrijd met, door wat meer grote namen, een kleine winst voor Nigeria.



De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 0-2 .

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...