Jump to content

WK 2014 - Poule F


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    9

  • Dutchy3010

    6

  • Cabyon

    6

  • thebig

    5

gallery_33831_41_57.png Nigeria - gallery_33831_41_136.png Bosnië en Herzegovina

Wedstrijdnummer: 29

Poule: F

Datum: 22 juni

Tijd: 00.00u

Stadion: Arena Pantanal, Cuiabá

Dit is de vierde wedstrijd in poule F en kan best een spannende gaan worden! Bosnië moet winnen om een reële kans te houden op plek 2 en zo plaatsing voor de volgende ronde af te dwingen maar ook Nigeria maakt nog kans! De winnaar van deze wedstrijd zal (voor nu) op de tweede plek komen.

Bosnië en Herzegovina lijkt voorafgaand de wedstrijd de meeste kans te maken op een overwinning en krijgt ook goede kansen toegedicht om tweede te worden in deze groep. Nigeria moet nog tegen Argentinië terwijl Bosnië al tegen Argentinië heeft gespeeld. Nigeria speelde vorige week niet een al te beste wedstrijd tegen Iran, laten we het maar slaapverwekkend noemen. We hopen deze wedstrijd natuurlijk op het tegenovergestelde en hopen dat we een prachtige wedstrijd voorgeschoteld krijgen!

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 1-2.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon een overmatige sympathie voor Bosnië, gewoon ook door de verhalen achter de spelers. Ibsevic werd door zijn moeder met zijn zusje tijdens de oorlog in een vossenhol gestopt om de oorlog te overleven. Dat soort dingen. Fantastisch dat Bosnië hierbij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens no hard feelings, Nederland zou ook niet door zo'n muur geraken. Des te knapper als je dan alsnog weet te winnen, spelen tegen dit soort ploegen lijkt mij niet makkelijk en frustrerend.

Ja, maar als België tegen zo'n muur speelt, speelt België slecht etc etc...:7

Gewoon diep triest, proficiat Iran, mooie 0-0. Moet je fier op zijn, prachtig voetbal enzo. Weer 90 minuten van m'n leven vergooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Hééééééééééérlijk Messi emo.gifemo.gif De Iraniërs voelen zich net zoals het voetbal dat ze speelden, een blok beton.

Toch kreeg Iran de grootste kansen in de tweede helft... crazy.gif

Haha, ja. Maar toch blijf ik bij mijn bewering. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk best spannende match hoor. Kun je wel zeggen dat het een muur was, maar die spelers hebben zich wel volop gegeven. Reza meer dan 11km gelopen in een verdedigende ploeg, hadden eigenlijk een penalty moeten krijgen... maar het is niet alsof de overwinning onverdiend is. Had ze echt wel dat puntje gegund hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Arm Bosnië. Een goal onterecht afgekeurd gekregen, later een goal tegen en nooit meer kunnen terugkomen. Nigeria was in de tweede helft wel wat beter, maar hier had een gelijkspel niet misstaan. Over en uit voor Bosnië...? Ze hebben een kleine kans, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Met één match voor de boeg hebben ze gewoon geen kans meer, hoor. De nummer 1 en 2 in deze poule hebben 6 en 4 punten, met een gewonnen match kunnen ze maximaal 3e worden.

Ik had Bosnië ook wel meer gegund, al was het maar om niet Nigeria en Iran in de 1/8e finales te moeten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...