Jump to content

WK 2014 - Poule G


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    9

  • thebig

    8

  • Guardian1980

    6

  • Phoenyxar

    6

Deze wedstrijd is zojuist historisch geworden: Miroslav Klose met zijn 15e WK-goal. Alleen Ronaldo kan hetzelfde zeggen. Benieuwd of hij nu ook nog het record kan breken.

Duitsland gaat wel ver komen in het toernooi, hij gaat zeker nog scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Was een leuke wedstrijd om naar te kijken, wel jammer van dat moment op het eind, Müller die tegen de schouder van een Ghanees (weet ff niet meer wie het precies was) aan kopte, hopen dat dat allemaal wel meevalt, zag er bij Müller in ieder geval niet echt bepaald goed uit en de schouder van die Ghanees zou ik eerlijk gezegd niet weten of het erg was of niet, maar goed.. Ook wel een domper voor Muntari, ongeveer laatste tien seconden van de wedstrijd een gele kaart pakken en daardoor de volgende wedstrijd tegen Portugal missen..

Al met al vond ik het wel een leuke wedstrijd om naar te kijken, twee aanvallende ploegen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, eindelijk een wedstrijd waar ik echt met plezier naar heb zitten kijken. In ieder geval de tweede helft dan. En ook super dat beiden tot de slotseconde voor de winst gingen; vaak zie je dat ze het wel goed vinden, een gelijkspelletje. Hier was duidelijk dat ze eigenlijk gewoon de drie punten wilden. Hopelijk gaan we meer van dit soort wedstrijden zien.

zag er bij Müller in ieder geval niet echt bepaald goed uit

Een scheurtje in de wenkbrauw levert altijd veel bloed en ziet er daarom erger uit dan het is. ze stonden al redelijk gauw weer op de beentjes iig.

Link to comment
Delen op andere websites

Klose doet het weer! Heerijke speler!

Vond het een leuke wedstrijd om naar te kijken. Ik vond Ghana eerlijk gezegd de betere ploeg maar had al verwacht dat Duitsland er nog een ging maken nadat Ghana de 2-1 maakte. Duitsers geven nooit op.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_70.png Verenigde Staten - gallery_33831_41_236.png Portugal

Wedstrijdnummer: 32

Poule: G

Datum: 23 juni

Tijd: 00:00

Stadion: Arena da Amazônia, Manaus

In het bloedbenauwde Manaus strijden de Verenigde Staten en Portugal voor plek twee. De VS zal met een goed gevoel uit de vorige wedstrijd deze wedstrijd, maar zullen moeten uitkijken voor het Portugese aanvalsgeweld. Portugal, dat uit is op eerherstel na de 4-0 nederlaag tegen Duitsland, zal alles op alles zetten om deze wedstrijd te winnen willen ze nog kans op plek 2 houden. Met Cristiano Ronaldo, die in de spits bij Portugal verwacht wordt, zal het desalniettemin een moeilijke wedstrijd worden voor de Amerikanen. Tegen Ghana hielden ze goed stand, maar Portugal is met alle respect toch andere koek, ook al kregen de Portugezen een flinke nederlaag te verduren in de eerste wedstrijd.

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 0-1.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, tenminste als Cristiano Ronaldo niet na 5 minuten uitvalt met een blessure. Ik begrijp het niet bij Portugal, hoor. Het ene moment is hij 100% fit, het andere moment is hij weer geblesseerd en dan opeens kan hij toch weer spelen. Ofwel is dit een tactisch spelletje, waar het niet op lijkt, ofwel is het misschien gewoon beter dat Ronaldo op de bank blijft.

Ik hoop wel op een overwinning voor de VS. Ik verwacht een spannende wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...