Jump to content

hulp nodig bij GTA 5


Niekskee

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik kom momenteel niet meer verder met GTA 5. Ik heb missie 29 gehaald en heb de flight school net succesvol afgerond met Michael (ook al was dit niet verplicht).

de enige missie die nog op mijn rader staat is H5 (Legerbasis) maar daar kan ik niks mee..

na het behalen van de flight school met Michael kreeg ik een sms van Trevor dat mijn flight skills goed waren maar niet goed genoeg.. ik zou volgens Trevor meer vlieg ervaring op moeten doen op de vliegschool. (raar want flight school is niet verplicht en Michael's flight skills zijn na het voltooien van de vliegschool al 100%)

Wie o wie kan mij helpen hoe ik missie 30 kan starten? gewisseld met verschillende personages heb ik al geprobeerd!

Groetjes,

Niekskee

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar GTA V forum. :tu:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is dat die missie waaruit verschillende submissies bestaan? Als dat zo is moet je een periode wachten (ik geloof dat het alleen op een bepaald tijdstip gestart kan worden).

Link to comment
Delen op andere websites

oow sorry voor de verkeerde topic plaatsing! (ben pas 4 uur lid haha)

@ Erwinss nee nog niet gedaan maar blijkbaar (zoals ik lees op internet) had missie 30 allang moeten beginnen ongeacht of ik de flight school heb afgerond. want dit is geen verplicht onderdeel

@ Dutch Wesley.. jij zet dat je H5 alleen kunt spelen op bepaalde tijden?

alvast bedankt voor het meedenken!

Link to comment
Delen op andere websites

Super senne jij hebt inderdaad gelijk! ik dacht dat H5 buiten de legerbasis zou starten. (DMV leger outfit ''legaal'' de basis op te rijden)

maar ik kan weer verder!

Bedankt iedereen voor het meedenken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...