Jump to content

75k versus missie


krokodildo

Recommended Posts

Ik zat straks een missie te spelen, een missie die iemand zelf gemaakt had. Je moet 2 tractors jatten en droppen bij je basis, maar het gebied waar de tractors stonden werd zwaar beveiligd door swat agenten en normale agenten. Je moet deze missie ongeveer met 4 of meer spelers spelen om hem te halen, maar als je het haalt krijg je 75 k, de missie duurt ongeveer 7 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb de missie net 3x gedaan, 2x gehaald en dus 150 k erbij, 1 keer was die mislukt omdat ik hem met 1 andere deed en dat was niet te doen. Het is een missie die iemand gemaakt heeft heh, dus niet van Rockstar zelf. Vnv ben ik weer online dus ik hoop dat ik dan de missie kan doen met een aantal mensen van dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik kan de missie niet meer vinden, ik had de missie straks gebookmarked, maar ik kan hem niet meer vinden. Lijkt er op dat Rockstar de missie heeft verwijderd. 10000 keer sorry maar ik zweer het op alles dat ik de missie straks 3x gespeeld heb en 75 k kreeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Posted 39 minutes ago Edited by TimothyParadox, 39 minutes ago.

I did FoS V3 twice. In round two, I was banned for objecting to it.

Money Reward Glich Report, R* please take action ...

https://support.rockstargames.com/.../201081973-Mo...

Vertaal deze pagina

The glitch involves a player-created capture mission called "FOS V3", the sequel to "Field of Screams V2", which Rockstar already banned a while ago.

Advies: Niet spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik kan de missie niet meer vinden, ik had de missie straks gebookmarked, maar ik kan hem niet meer vinden. Lijkt er op dat Rockstar de missie heeft verwijderd. 10000 keer sorry maar ik zweer het op alles dat ik de missie straks 3x gespeeld heb en 75 k kreeg.

dan zal het een modded mission zijn die heeft rockstar dan offline gehaalt jammer
Link to comment
Delen op andere websites

Posted 39 minutes ago Edited by TimothyParadox, 39 minutes ago.

I did FoS V3 twice. In round two, I was banned for objecting to it.

Money Reward Glich Report, R* please take action ...

https://support.rockstargames.com/.../201081973-Mo...

Vertaal deze pagina

The glitch involves a player-created capture mission called "FOS V3", the sequel to "Field of Screams V2", which Rockstar already banned a while ago.

Advies: Niet spelen ;)

Thx voor de info.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat dacht ik dus ook, ik ben nog niet gebanned ofzo hoor, heb de missie al een aantal keer gespeeld. Maar als je word geinvite voor een missie en je joint de missie zou het flauw zijn als ze je zouden bannen, want de meeste mensen weten niet eens dat het een soort van glitch is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nu pas dat jullie het over een 'versus mission' hebben, maar die kan je toch sowieso niet maken in de creator (behalve R* enzo dan, maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel :puh: )?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...