Jump to content

Met welke controller spelen jullie?


TheDutchWesley

Recommended Posts

Ik heb gewoon de gebruikelijke PS3-controller gekocht en op de PC gebruik ik gewoon toetsenbord en muis. Zijn geen toetsenbord en muis speciaal voor gamen, integendeel. Zou die toch niet nodig hebben, ik prijs me al gelukkig dat ik enkele games op m'n slome PC kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    3

  • TheDutchWesley

    3

  • Crypteq

    2

  • TekaLoca

    2

Als grote Xbox 360-controller fanboy speel ik op mijn console gewoon met de standaard controller, een grijze met dat verbeterd D-pad welteverstaan. Toen ik mijn PS3 nog had wou ik eens zo'n controller bestellen zoals de topicstarter heeft, maar dat is er nooit van gekomen.

En ook toen ik GTA IV op de computer speelde, had ik daar een Xbox 360 controller voor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik gewoon mijn ps3 controller die erbij zat. Je kunt voor je ps3 controller ook een trigger extender kopen die je triggers langer maken en meer grip bieden. Kost je nog geen tientje. :)

klopt, maar die zijn zo stuk. Ook al geprobeerd namelijk.

Ik ook. Zelfde avond nog kapot xD

Link to comment
Delen op andere websites

Op consoles heb ik altijd met originele controllers gespeeld, dus ook nu op de PS3 en 360. Games op de PC speel ik gewoon met muis en toetsenbord. Ik heb het wel eens geprobeerd om een 360-controller aan te sluiten op m'n PC, maar dat wilde om een of andere reden niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn SNES, Standaard Snes Controller en een Speciale nu merkloze controller (Merk is door jaren gebruik er vanaf gegaan), Doorzichtig model, Maar met speciale schakelaard die dienen als Repeat Macro's voor de controller.

Op de ps2: Dualshock 2

Op de Ps3: Dualshock 3, Met een klein rubber stikkertje op de R2 en L2 knoppen voor een klein beetje extra comfort en grip, Kost nog niet eens €2,- bij de gemiddelde knutselzaak.

Op de ps4: Dualshock 4,

Op me PC:

Voor een paar games gebruik ik mijn Dualshock 3 (ps3) controller. voor nu zijn dit Saints row 2 (Gentlemen of the Row Mod) en Bully.

Maar voor de rest van de games heb ik een Razer Naga 2014 muis en een Razer Deathstalker Elite toetsenboard.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij consoles, gewoon de controller die erbij zit.

Als ik op de PC een controller gebruik dan is dat vaak een Xbox controller, of een controller met dezelfde layout indeling.

Bij mij moeten de analog-sticks niet-symetricsch zijn, anders ligt de controller gewoon niet fijn in de hand.

Moet dan ook helemaal niks van de PS dualshock controllers hebben, ligt vreselijk in de hand imo :N

Kan bij de nieuwe dualshock 4 wel verbeterd zijn, maar die layout is niets, geef mij maar qua layout een xbox controller :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de laptop heb ik alleen een toetsenboord (die er natuurlijk aan vast zit). Ik heb geen muis, maar dat komt voornamelijk omdat me laptop toch al het niet meer goed doet qua games en ik volgende week een PC gaat bestellen met een goeie toetsenboord en muis.

Bij de PS3 heb ik 1 oudere Dualshock 3, die het al haast niet meer doet en ik heb nog 2 nieuwere Dualshocks 3, waarvan eentje ook al kapot is. Bij de PS4 heb ik 1 dualshock 4, die het nog perfect doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de laptop heb ik alleen een toetsenboord (die er natuurlijk aan vast zit). Ik heb geen muis, maar dat komt voornamelijk omdat me laptop toch al het niet meer goed doet qua games en ik volgende week een PC gaat bestellen met een goeie toetsenboord en muis.

Bij de PS3 heb ik 1 oudere Dualshock 3, die het al haast niet meer doet en ik heb nog 2 nieuwere Dualshocks 3, waarvan eentje ook al kapot is. Bij de PS4 heb ik 1 dualshock 4, die het nog perfect doet.

En speelt die DS4 heel anders dan een DS3?
Link to comment
Delen op andere websites

Verschild van game tot game. Voor sommige spellen (tot zo ver alleen Psychonauts) gebruik ik mn PS3 controller die ik aansluit op de PC en anders gebruik ik toetensbord en muis. Waarom PS3 en geen 360? Ik heb hier een Ps3 en geen 360. Indertijd vonden mijn vrienden de PS3 cooler.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het wel eens geprobeerd om een 360-controller aan te sluiten op m'n PC, maar dat wilde om een of andere reden niet echt.

De standaard controller van de 360 werkt niet. Je moet een apparte, pc geoptimaliseerde controller van Microsoft hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...