Jump to content

WK 2014 - Poule B


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    57

  • thebig

    33

  • ERRWINS

    30

  • Phoenyxar

    19

Maar dat doen ze niet he.

Wauw, volwassen. :7

Deze match is geen toevallig iets, het is eigenlijk een herhaling van wat er gebeurde bij de Confederations Cup. Het is een goede ploeg, maar het zit er niet meer in en dat ontkennen is gewoon blind zijn. Spanje's volgende match zal cruciaal zijn. Gaan ze het WK winnen? Nee, maar ze kunnen hun eer nog wel redden (hoewel ik Chili meer kans geef)

En weer haal je die ene match aan. Denk je nu echt dat voetbal een spelletje is dat je kan voorspellen aan de hand van statistiekjes? Nederland speelde een miserabel EK, een fletse kwalificatie en het team is bijna over de gehele lijn onervaren op EK's/WK's. En toch winnen ze met 1-5.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar haalde jij niet daarnet een lijst aan van spelers aan de hand waarvan je probeerde te bewijzen dat Spanje geen ploeg op retour was? Hoe zit dat dan?

Daarbij ben ik net degene die al vaak heeft gezegd dat statistieken niet zo belangrijk zijn, maar je kunt niet tegen feiten inspreken. Uiteraard blijft het een spel waar alles mogelijk is, maar daar bestaan limieten in en Spanje is gewoon niet meer de ploeg die het was (en die jij dacht dat het nog was?) Dan kun je al die feiten gaan negeren door dit te stellen, maar daarmee gaan ze niet opnieuw winnen, toch? Het is een wat gebroken ploeg, zeker nu, ik verwacht er niet veel meer van. Doen ze dat wel dan zou het een fantastische prestatie zijn op vlak van recuperatie, maar zie ik dat gebeuren? Eigenlijk niet.

Eerst je cursus 'omgaan met kritiek' afronden! ;)

Zeker. Volgende les mag je zelfs naast me zitten! ;o

Link to comment
Delen op andere websites

En weer haal je die ene match aan. Denk je nu echt dat voetbal een spelletje is dat je kan voorspellen aan de hand van statistiekjes? Nederland speelde een miserabel EK, een fletse kwalificatie en het team is bijna over de gehele lijn onervaren op EK's/WK's. En toch winnen ze met 1-5.

Het is voor een deel inderdaad te voorspellen aan gefundeerde statistieken. Inzicht krijgen in statistieken en de waarde daarvan bepalen is een tweede punt :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, Chili gaat ook beginnen, eens zien of ze de drie punten kunnen pakken en Spanje nog meer onder druk kunnen zetten. Ik ga niet de gehele match kijken, die gaat me net iets te lang duren. Hoe graag ik ook wil kijken: morgen roept de plicht weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een wedstrijd. Vol vermaak er naar gekeken en de uitslag? Die is helemaal mooi. Ge-wel-dig!

Het had gewoon 5-0 moeten zijn want de penalty was echt onterecht!

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Chili scoort! Dit gaat extra hard aankomen voor Spanje, nu is tegen Chili winnen een must.

Edit: Mijn woorden zijn nog niet koud of het staat 2-0.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Zal me benieuwen wat Nederland tegen Chili gaat doen.

Wat Chili tegen Spanje kan klaarspelen mochten zij zich niet herpakken benieuwt me nog meer. De match tegen Nederland zal dan beslissen wie deze poule wint. Spanje heeft echter nog altijd een mogelijkheid zich te herpakken, al leden ze vanavond geen regulier verlies en zal het mentaal zeer hard zijn aangekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Australië biedt toch wat weerwerk, ze hebben er nu eentje kunnen binnen koppen en kunnen af en toe nog een aanval opzetten. Spijtig dat deze match hier in het midden van de nacht is, kan zeker nog een mooie match worden (tenzij Chili weer twee keer scoort in enkele minuten). Helaas ga ik slapen na de eerste helft :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...