Jump to content

WK 2014 - Poule C


Jesperkaj

Recommended Posts

Poule C

[table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt

gallery_33831_41_54.png Colombia|3|0|0|9|2|7|9

gallery_33831_41_94.png Griekenland|1|1|1|2|4|-2|4

gallery_33831_41_107.png Ivoorkust|1|0|1|4|5|-1|3

gallery_33831_41_212.png Japan|0|1|1|2|6|-4|1

[/table]

[table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion

14 juni|18.00u|gallery_33831_41_54.png Colombia- gallery_33831_41_94.png Griekenland|3-0|Estádio Mineirão, Belo Horizonte

15 juni|03.00u|gallery_33831_41_107.png Ivoorkust- gallery_33831_41_212.png Japan|2-1|Arena Pernambuco, Recife

19 juni|18.00u|gallery_33831_41_54.png Colombia- gallery_33831_41_107.png Ivoorkust|2-1|Estádio Nacional Mané Garrincha, Brasília

20 juni|00.00u|gallery_33831_41_212.png Japan- gallery_33831_41_94.png Griekenland|0-0|Arena das Dunas, Natal

24 juni|22.00u|gallery_33831_41_212.png Japan- gallery_33831_41_54.png Colombia|1-4|Arena Pantanal, Cuiabá

24 juni|22.00u|gallery_33831_41_94.png Griekenland- gallery_33831_41_107.png Ivoorkust|2-1|Estádio Castelão, Fortaleza[/table]

Bewerkt: door thebig
Bij Tyche, Griekse godin van het geluk, verklaar ik Griekenland door!
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    7

  • ERRWINS

    6

  • Dutchy3010

    6

  • MegaPilot

    6

Ik kan hier maar 1 land noemen, die waarschijnlijk wel doorgaat naar de volgende ronde en dat Colombia en dan wordt het spannend om de tweede plaats.

Ik denk:

1 - Colombia

2 - Ivoorkust

3 - Japan

4 - Griekenland

Maar ik kan er helemaal naast zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Griekenland is een land dat bijna altijd de laatste 16 haalt (voornamelijk dan op EK's). Maar ik vrees er een beetje voor de Grieken. Colombia, Ivoorkust en Japan zijn de landen waar België tegen speelde, de voorbije 3 vriendschappelijke interlands en ik moet toegeven dat deze groep wel een echte topper is! Voor de sterkste hier in deze poule is Colombia gevolgd door Ivoorkust en Japan.

Mijn prediction:

Colombia

Ivoorkust

Japan

Griekenland

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat Colombia eerste gaat worden en dat deze poule net iets te sterk is voor Griekenland. De volgorde van de andere twee vind ik lastiger te voorspellen. Op papier denk ik dat Ivoorkust iets beter is, maar Japan kan verrassend uit de hoek komen en sterke wedstrijden spelen.

Ivoorkust geef ik toch net iets meer kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok op Colombia en Ivoorkust. Maar ik heb op dit moment geen idee hoe het Japanse team eruit ziet en hoe zij spelen. Ook ben ik niet erg bekend met de Grieken, dus ik kan er ook compleet naast zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

gallery_33831_41_54.png Colombia - gallery_33831_41_94.png Griekenland

Wedstrijdnummer: 5

Poule: C

Datum: 14/06/2014

Tijd: 18:00 uur

Stadion: Estádio Mineirão, Belo Horizonte

Colombia - Griekenland is een wedstrijd die maar één keer eerder is gespeeld als een vriendschappelijke wedstrijd. Exact twintig jaar geleden wonnen de Colombianen met 2-0 van Griekenland. Nu, op het WK 2014, is de openingswedstrijd van poule C voor deze twee landen. De verwachting is dat het een wedstrijd is met veel actie van met name Colombia. De thuisspelende ploeg haalde met aanvallend voetbal het WK van 2014. Ondanks dat de belangrijkste speler, Radamel Falcao, helaas vanwege een blessure het WK moet missen, zal Colombia waarschijnlijk opnieuw de aanval opzoeken met een elftal vol grote namen.

Griekenland speelt daarentegen defensief voetbal. De moeten het hebben van de sterke verdediging. Dit is dan ook de reden waarom Griekenland niet vaak scoort, maar ook nauwelijks een doelpunt tegen krijgt. Dat de ploeg nauwelijks scoort is gebleken uit de voorgaande, en tevens de enige, drie deelnames aan het WK: de groepsfase was daarin het einde van het Wereld Kampioenschap. Volgens menig volger van het WK zal voor Griekenland ook dit jaar de groepsfase niet doorkomen.

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-0.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de match niet gevolgd, maar ik denk dat Colombia wel de overhand had? 3-0 vind ik een perfecte score, had ik gegokt voor de WK-pool :sigaar:

Jep, Colombia was wel beter, maar Griekenland had wel een doelpuntje verdiend. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...