Jump to content

WK 2014 - Poule D


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    13

  • Phoenyxar

    9

  • ERRWINS

    7

Geen goede match, maar wel met zeer spannend einde, wat een spanning allemaal.

Engeland-Costa Rica was eigenlijk een best goede match, maar eindigde op een teleurstellende 0-0, Engeland vertrekt tenminste niet zonder punten.

Wat een grote baas, die Suarez _O_

Wat een dwaas. Hopelijk krijgt die man een immense schorsing.

Link to comment
Delen op andere websites

Poeh, wat had ik gehoopt die Balotelli die Suarez een knal zou geven, of dat de poging van de elleboog van Chiellini te tanden uit z'n mond zouden slaan. Helaas miste hij. Nu hopen op een dikke schorsing voor die kwal. Ik las dat het mogelijk is dat hij twee jaar schorsing kon krijgen. Zou mooi zijn. Die transfer van 80 miljoen kan hij ook wel vergeten :)

Link to comment
Delen op andere websites

2 jaar schorsing gaan ze nooit geven, het zou al uitzonderlijk zijn dat de FIFA hem een paar wedstrijden schorst dit WK. Zonder Suarez is Uruguay eigenlijk wat onthoofd, dat komt de spanning niet ten goede.

Suarez blijft trouwens een goede voetballer, als teams geen grof geld neerleggen voor de reguliere acties die hij op de grasmat toont, dan wel om hen eigen spelers te beschermen. Suarez heeft toch nog nooit een ploegmaten gebeten, nee?

Link to comment
Delen op andere websites

Spanning willen ze juist niet hebben. Elk ding wat in het voordeel van Brazilië is, pakt de FIFA met beide handen aan hoor. Schorsing voor Suarez tegen Brazilië zou ze perfect uitkomen.

Ja ach, ik ben wel eens benieuwd naar Brazilië - Chili. Ben ik de enige die Brazilië er zonder een penalty ofzo zie uitgaan tegen Chili? :puh: Brazilië verdedigt ongelofelijk slecht en dat straft Chili gewoon af. Welke rellen zouden er wel niet uitbreken als Brazilië er al in de 1/8e finales uitligt..:O

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...