Jump to content

WK 2014 - Poule D


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    13

  • Phoenyxar

    9

  • ERRWINS

    7

Zo, dat was een mooi einde van de eerste helft. Mooie reddingen ook ;) Dit gaat nog pittig worden voor Engeland. Ze speelden eerst beter, maar na 20 minuten kakte het al wel wat in, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Okej, Engeland verrast me toch vrij veel, had ze niet zo sterk verwacht. Mooi!

Een gelijkspel lijkt hetgene waar we op zullen afstevenen, maar beide ploegen kunnen er nog alles van maken. Deze twee gaan nog belangrijk zijn in de rest van het WK.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, jammer voor Engeland dat echt wel een gelijkspel verdiende, maar Italië heeft het ook wel goed vastgehouden (en geluk gehad met zijn tijd) Deze twee ploegen zouden normaal zonder problemen moeten winnen van Uruguay en Costa Rica. Deze laatste kan misschien nog wel voor een verrassing zorgen, maar Italië en Engeland zijn echt wel sterke teams als deze match representatief is.

Link to comment
Delen op andere websites

Italie. :tu:

Ik hoop ook dat Italie en Engeland doorgaan. Nu ga ik toch wat doordenken aangezien de kansen van NL om als eerste te eindigen een stuk groter is. Dan speelt Nederland eerst (waarschijnlijk) tegen Mexico of Kroatie, als NL die wint, dan naar de winnaar tussen nummer 2 van poule D en nummer 1 van poule C. Dat betekent dat Nederland waarschijnlijk tegen de nummer 2 van poule D gaat spelen. Dus wellicht Engeland?

Ja, ik weet het, heel veel "als". Als Nederland eerste wordt. Als Nederland van Kroatie/Mexico wint. Als Engeland van Colombia of een ander in die poule wint. Als als als... Maar toch ga ik zo doordenken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...