Jump to content

[WK 2014] Poll: Welk land wordt wereldkampioen?


Dutchy3010

Recommended Posts

Finale Brazilië - Duitsland. In dat geval wint mentaliteit van flair, gok ik.

Dat denk ik niet. Als Duitsland en Brazilië eerste worden in hun poule (wat waarschijnlijk wel gebeurt), dan treffen ze elkaar in de halve finale.

Oh da's waar ook inderdaad. Dan word de winnaar van die halve finale ook wereldkampioen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    4

  • TheuNauz

    4

  • Dutchy3010

    3

  • JustHano

    3

Als Robben een beetje zijn kansjes afmaakt, dan hebben we een kans om door te gaan.

En nee, niet tegen Spanje, maar wellicht wel tegen Chili en Australie. Alhoewel, Spanje verliest veel punten in de eerste wedstrijd (gelijk tegen Italie op het EK van 2012, verlies tegen Zwitserland op het WK van 2010), wellicht heeft NL heel veel geluk. :7

Maar tegen Ghana had Robben gewoon 3 vrije kansen, als die er allemaal in waren gegaan, had ineens niemand meer gesproken van een heel slechte wedstrijd. En ze hadden er allemaal in MOETEN gaan. Dan was het "niet hoogstaand, maar wat wil je, met 4-0", en nu is het "wat speelde Oranje toch immens slecht".

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje verliest veel punten in de eerste wedstrijd (gelijk tegen Italie op het EK van 2012, verlies tegen Zwitserland op het WK van 2010), wellicht heeft NL heel veel geluk.

De enige titel die het Nederlands elftal ooit haalde, was nadat ze de openingswedstrijd verloren ;) Dus als zowel Nederland als Spanje vast wil houden aan die statistieken, zullen beide landen willen verliezen. Lijkt me een droevige wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Brazilië wordt eerste in haar poule en Nederland wordt tweede in haar poule.

Hierdoor komen Nederland en Brazilië elkaar tegen in de 8ste finale. Brazilië zal dit winnen.

De finale zal gaan tussen, zo denk ik, Brazilië en Spanje. Brazilië zal denk ik winnen.

Maar natuurlijk hoop ik dat ik het helemaal fout heb en dat Nederland gaat winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok op Argentinië, hebben zeer sterk team, België gaat eruit in Halve of Kwartfinales denk ik, maar hoop tog dat ze verder gaan. Nederland gaat er in de groepsfases uit en Australië word 2e in hun groep

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wijzig m'n stem toch van Brazilië naar Duitsland, Brazilië doet 't tot nu toe niet zo best en ik denk niet dat ze het veel beter gaan doen :N En aangezien Duitsland een heel sterk team heeft en een goede wedstrijd tegen Portugal heeft gespeeld, zie ik ze nog best wel ver komen. Oké, ik weet wel dat Duitsland tot nu toe nog maar één wedstrijd heeft gespeeld, maar toch..

Bewerkt: door JustHano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...