BelgiumRedDevils Posted May 25, 2014 Report Posted May 25, 2014 Beste forumleden Onlangs speel ik terug GTA IV (en de Episodes) op de computer. Ik vroeg mijn af of mijn muziek, dat op Independence FM staat, mogelijk kon afgespeeld worden in de Maisonette 9 i.p.v. standaard Electro-choc? Quote
Hanneswasco Posted May 25, 2014 Report Posted May 25, 2014 Als het mogelijk is, dan is het via een modificatie. Bij deze dus verplaatst naar het modding forum. Ik heb een beetje gegoogled voor jou en kwam ParrotBay Radio tegen, welke dit schijnbaar mogelijk maakt. Give it a try. Quote
BelgiumRedDevils Posted May 25, 2014 Author Report Posted May 25, 2014 Als het mogelijk is, dan is het via een modificatie. Bij deze dus verplaatst naar het modding forum. Ik heb een beetje gegoogled voor jou en kwam ParrotBay Radio tegen, welke dit schijnbaar mogelijk maakt. Give it a try. In orde! Bedankt, op het eerste zicht lijkt het moeilijk om te installeren maar zoals je het al zegt, I will give it a try Quote
Recommended Posts