Jump to content

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheuNauz

    21

  • MegaPilot

    12

  • TekaLoca

    12

  • AXIO

    9

Ik ben zeker verbaasd. Van Persie hoort gewoon in die top 10 en dat verwacht ik uiteindelijk ook wel. Van 89 naar 85 gaan is onwaarschijnlijk.

Ja hoor, want hij speelde echt zo'n fabuleus seizoen. :7 Was volgens mij ook even geblesseerd als ik kijk naar zijn gespeelde wedstrijden, niet abnormaal dat je ALG dan daalt.
Link to comment
Delen op andere websites

Z'n overall rating mag omlaag, maar nooit met 4, dat weet jij evengoed als ik, als je iets van FIFA kent dan.

Het gaat niet om de daling van 4, maar over het seizoen dat Van Persie gespeeld heeft. Dat beoordeel je imo verre van met ALG 89. Rooney z'n ALG vind ik overigens ook veel te hoog, overrated speler.
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de beta van FIFA 15 zijn dit ratings van de Nederlanders die er in zitten:

Arjen Robben: 90

Van Persie: 89

Sneijder: 85

Huntelaar: 84

De Jong: 79

Cillessen: 78

Wijnaldum: 78

Depay: 77

Stekelenburg: 77

Van der Wiel 77

Blind: 77

Zoet: 77

Vermeer: 76

Afellay: 76

Dost: 76

Narsingh: 75

Douglas: 75

Bruno Martins Indi: 75

Schaars: 75

Maher: 75

Dit zijn de spelers die in bèta zitten (en boven de 75 zitten). Er zitten geen Feyenoord, Lazio, Newcastle en nog meer clubs in waar Nederlanders spelen. (Roma zit er in, maar zonder Strootman)

Ik heb zelf niet de bèta, maar volgens iemand op Twitter die dit allemaal laat zien, zouden dit de ratings van de bèta zijn, en misschien ook voor FIFA 15?

Bij deze zal ik wel het bewijs laten zien:

https://pbs.twimg.co...ELdDY.png:large

https://pbs.twimg.co...EzOrl.jpg:large

https://pbs.twimg.co...EsiBd.jpg:large

Voor overige ratings van andere clubs moet je maar een PM naar mij sturen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Btw weet iemand ook of je, als je de fifa 15 ultimate edition pre ordert je dan 40 packs krijgt plus 15 die je bij de gewone krijgt als pre order bonus?

Heb ook laatst de UT edition ge pre-orderd, dacht zonder de (nog extra) 15 packs. Durf het je niet met zekerheid te zeggen, maar mijn gevoel zegt gewoon de 40 ultimate-team edition packs + leenkaart Messi voor 5 wedstrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Btw weet iemand ook of je, als je de fifa 15 ultimate edition pre ordert je dan 40 packs krijgt plus 15 die je bij de gewone krijgt als pre order bonus?

Heb ook laatst de UT edition ge pre-orderd, dacht zonder de (nog extra) 15 packs. Durf het je niet met zekerheid te zeggen, maar mijn gevoel zegt gewoon de 40 ultimate-team edition packs + leenkaart Messi voor 5 wedstrijden.

Ik vind t een beetje raar aangezien ze 15 packs direct krijgt als je pre ordert maar die 40 bij de ut edition krijg je 40 weken lang 1 per week

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...