Jump to content

Battlefield Hardline


PrioX

Recommended Posts

Battlefield Hardline

Ontwikkelaar: Visceral Games

Uitgever: Electronic Arts

Genre: FPS

Platforms: Xbox 360, Xbox One, Playstation 3, Playstation 4 en PC (waarschijnlijk)

Aantal spelers: Onbekend

Release: Herfst 2014

Demo: Onbekend

Website: http://www.battlefield.com/hardline

Hardline zal als centraal thema de oorlog tegen misdaad en de strijd tussen politie en criminelen hebben. Steve Papoutsis, algemeen directeur van Visceral Games, zegt tevens dat de studio een nieuwe draai gaat geven aan de manier waarop de multiplayer van Battlefield momenteel werkt en wil de kennis die het bedrijf heeft opgedaan verwerken in de singeplayer. EA zal naar eigen zeggen tijdens zijn persconferentie op de E3, die op 9 juni om acht uur 's avonds Nederlandse tijd plaatsvindt, met meer informatie komen over Battlefield Hardline (bron: http://tweakers.net/...d-hardline.html )

Gameplay trailer:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik overweeg deze keer te passen. EA heeft me in de zak gezet met BF4 en het battlefield gevoel heb ik ook nog niet bij deze trailer. Daarnaast: minder voertuigen en meer tactische zever die niemand meer gebruikt na de eerste maand. Tjah, daarvoor ga ik het niet doen. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het was te verwachten dat uitmelker EA ook aan de Battlefield serie ging kloten. En tada... There it is.

Dit is gewoon echt geen Battlefield. Battlefield zijn twee natie's/legers tegen mekaar op een Battlefield. Niet een willekeurige boefje vs politie game. :(

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Thada! Omdat Call of Duty beter is gaan ze ook lekker uitmelken! Maar zij doen het met 1 bedrijf en CoD met 3(Infinity Ward, Sledgehammer Games, Treyarch) en dus hebben zij 3 jaar om 1 spel te maken, en EA heeft 1 jaar om er 1 te maken...

Ze moeten een site gaan maken met de steiging van CoD players die zijn overgestapt naar CoD na BF4/Hardline te hebben gespeeld...

Link to comment
Delen op andere websites

Thada! Omdat Call of Duty beter is gaan ze ook lekker uitmelken! Maar zij doen het met 1 bedrijf en CoD met 3(Infinity Ward, Sledgehammer Games, Treyarch) en dus hebben zij 3 jaar om 1 spel te maken, en EA heeft 1 jaar om er 1 te maken...

Ze moeten een site gaan maken met de steiging van CoD players die zijn overgestapt naar CoD na BF4/Hardline te hebben gespeeld...

Normaal is DICE de ontwikkelaar van Battlefield. Nu is het Visceral Games die het spel ontwikkeld.

Daarnaast vind ik dit geen uitmelken hoor. Ze proberen nu iets nieuws met BF, iets wat we nog niet eerder gezien hebben in de serie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat ik er van moet gaan vinden. Het lijkt inderdaad op een Payday versie in Battlefield style. Alleen is het gewoon geen Battlefield meer, vliegtuigen, auto's, tanks en grootte mappen, dat is Battlefield, al zie ik wel een bestuurbare helikopter in het spel. Dus dat is wel fijn.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben ze net BF4 gemaakt komen ze nu met een nieuwe dit wordt toch geen COD he?

nee, het wordt door een totaal andere Studio gemaakt.

DICE houdt zich bezig met Battlefield 4.

No DICE, no GTA-FTW
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Is wel leuk, heb de eerste dag heel veel gespeeld voor de G17 die ik nu heb, beste wapen uit de Betá vind ik. ^_^ (100+ kills)

De singleplayer lijkt mij wel gaaf, die ga ik kijken op YouTube maar het spel ga ik niet halen denk ik.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb de Beta op het laatste nippertje nog kunnen spelen.

Heb me er goed mee vermaakt, de potjes duurde niet al te lang (in vergelijking met sommige oneindige tickets in BF3)

Oneindig lange potjes gaan me snel vervelen met dit soort spellen (speciaal als je steeds een heel end moet lopen) BF4 heb ik niet gespeeld.

Ondanks dat ik er wel een avondje zoet mee ben geweest, denk ik dat ik deze titel wel aan me voorbij laat gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...