Jump to content

Blacklight Retribution


Votair

Recommended Posts

Ontwikkelaar: Zombie Studios

Uitgevers: Perfect World Entertainment, Steam

Genre: first-person shooter

Platforms: PC (Windows, 4-3-2012)

Playstation 4 (Noord-Amerika, 15-11-2013)

Steam, (2-7-2012)

Release: PC (Windows, 4-3-2012)

Steam: (2-7-2012)

Playstation 4 (Noord-Amerika, 15-11-2013)

Website: http://blacklight.perfectworld.com/

Blacklight Retribution is een gratis first-person shooter.

Het spel heeft eigenlijk alleen een Multiplayer mode, waar je in een soort van ''science fiction'' maps speelt.

Er zijn verschillende gamemode's zoals: Team Deathmatch, Capture the Flag, Searche and Destroy, King of the Hill, Siege, Onslaught mode en nog veel meer!

Het spel heeft verschillende wapens, waaronder ''sniper rifles, melee wapens, automatische wapens'' en nog veel meer.

Ook staan er een in elke map een paar zogehete ''depots'' hierin kun je met ''GP'' onder andere ''ammo refil & health refil'' kopen.

Voor elke speler die je vermoord krijg je GP. Dit kan je dus in de depots gebruiken, maar je kan er ook wapens mee kopen en ook accessoires voor je wapen.

Ook zijn er zogehete ''weaponpacks en heropacks'' die je voor 0 GP kan krijgen. (voor 7 dagen) maak er dus goed gebruik van! knipoog.gif

Zoek jij een leuk, gratis, actie spel? Dan is Blacklight Retrebution iets voor jou!

Ik raad je trouwens aan het op steam te downloaden!

Official Trailer:

Een gameplay video:

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik 'First Person Shooter' zag staan haakte ik gelijk af. Ik heb namelijk een hekel aan FPS. Vind het er persoonlijk ook niet zo heel erg mooi uit zien en is duidelijk gebaseerd op CoD. (ook een afschuwelijke game-reeks)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik 'First Person Shooter' zag staan haakte ik gelijk af. Ik heb namelijk een hekel aan FPS. Vind het er persoonlijk ook niet zo heel erg mooi uit zien en is duidelijk gebaseerd op CoD. (ook een afschuwelijke game-reeks)

Ieder zijn eigen mening ;) Ik speel het ook alleen maar als ik bij m'n pa ben.

1x in de 2 weken :D

Want dan heb mijn PS3 niet tot mijn beschikking ;(

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de tutorial en 1 online match gedaan, en het is best wel een leuk spel! :) Het is, persoonlijk vind ik dit, totaal niet met CoD te vergelijken. De mensen die dit spelen zitten niet met een wapen van +/- 100 kogels in een hoekje, nee idereen rent lekker rond :) Dat was wel ff wennen hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de tutorial en 1 online match gedaan, en het is best wel een leuk spel! :) Het is, persoonlijk vind ik dit, totaal niet met CoD te vergelijken. De mensen die dit spelen zitten niet met een wapen van +/- 100 kogels in een hoekje, nee idereen rent lekker rond :) Dat was wel ff wennen hoor!

Leuk dat je het zo leuk vindt! Ik ben het totaal met je eens, iedereen rent lekker door de map heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...