Jump to content

Starbound


Dexist

Recommended Posts

Ontwikkelaar: Chucklefish Games

Uitgever: Chucklefish Games

Genre: Platform/adventure/role-playing

Platforms: PC(komt naar ps3/ps4/vita

Aantal spelers: 1(maar online mogelijk)

Release: December 2013

logo-george.png

Starbound - Chucklefish

(betaversie)



Wat is Starbound?

Starbound is een spel, uitgegeven door Chucklefish. Het spel is te vergelijken met Terraria en deel met Minecraft.

Het spel heeft op zich niet een echt doel, net als bij Minecraft, maar dat is juist leuk. Je kan van alles doen!

Het spel is ontworpen rondom het reizen tussen verschillende planeten, met je eigen ruimteschip!.

Elke planeet is anders. Elke planeet wordt random gegenereerd en je zult hierdoor nooit een en de zelfde planeet tegen komen!

Niet alleen de planeet is random, alles wat er op leeft en groeit is ook random. Zo kan je bijvoorbeeld bomen met hersenen tegen komen!

800px-Brain_Biome_4.jpg

In het spel zit een korte verhaallijn, deze is vooral om je een beetje op weg te helpen. Ook kom je door deze verhaallijn al snel bosses tegen.

Maar het leukste is natuurlijk om het allemaal zelf uit te vinden.

Je speelt met een character die je steeds beter kan aankleden, je kan beter items vinden, of zelf bezig gaan craften.

Naar mate je verder komt in het spel kan je ook naar "hoger" planeten, hier vindt je sterkere monsters, en betere items.

Het spel heeft ook een online mode, en hier kan je precies het zelfde doen als in single-player, maar dan met vrienden!

travelling.gif

fightin6.gif

rain2.gif

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het spel een tijdje geleden gekocht, toen het (nog) in beta was.

Vindt alleen spelen niet veel aan, maar multiplayer met anderen, maakt het een stuk leuker om te spelen.

Zeker het gedeelte dat alles random is, is geweldig. Je komt de meest raar uitziende beesten tegen.

Gemakkelijk is het ook niet, zeker die bosses niet, zelfs als je met meerdere speelt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het, net zoals Crypteq, eventjes in de bèta gespeeld, al ben ik er niet erg van onder de indruk. Ik vind het er allemaal niet zo heel erg mooi uitzien en dat is voor mij eerlijk gezegd een belangrijke factor voor als ik een game wil gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...