Jump to content

ps3 12GB en GTA 5


kingtyrion

Recommended Posts

hoi,

Ik heb vorige week via nedgames een 2e hands ps3 gekocht met gta5 en assasins creed 3. mijn probleem is dat ik maar een van deze 2 spellen kan spelen. dit is omdat ik kennelijk te weinig geheugen heb vanwege de updates. weet iemand hier raad mee, want een vriend van me die adviseerde om de 12gb te kopen zei dat dit genoeg was.

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn, is 12gb bij verre niet genoeg, wat je kan doen is een grotere schijf plaatsen.Sony laat dit toe en hoe dit te doen en en de vereiste spullen staan op Sony hun site.

Zie hier.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een externe PS3 harde schijf kopen die je er dan in kunt doen. Heb ik ook gedaan. Mijn PS3 heeft nu 500gb :)

Let er wel op, voordat je het besteld, dat je een harde schijf voor een PS3 Slim nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op, voordat je het besteld, dat je een harde schijf voor een PS3 Slim nodig hebt.

Super slim. Slim en Phat hebben andere hardeschijven. Die hebben normale PC schijven, deze hebben speciale laptop schijven. ;) Een laptop schijf werkt btw niet vanwege de software.

Link to comment
Delen op andere websites

Super slim. Slim en Phat hebben andere hardeschijven. Die hebben normale PC schijven, deze hebben speciale laptop schijven. ;) Een laptop schijf werkt btw niet vanwege de software.

Ze hebben allemaal 2.5" Sata schijven, enigste verschil is de capaciteit, en een random laptop schijf die aan deze eisen voldoet, doen het gewoon na formaten.

dus het is of kiezen, of ik moet een grotere harde schijf voor de ps3 slim kopen. weet iemand hoe duur deze zijn?

Western Digital, 500gb, kost 44 euro en voldoen aan de eisen voor in een PS3.

Je kan ook een 200 gb of 320 pakken, maar die zijn niet veel goedkoper.

Deze dus.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je een oneindig aantal geheugen er in steken? dus bijv. een 2TB schijf?

Nee, meestal voorbij de 1TB wordt de schijf ook hoger, onder de 1TB zit meestal rond de 7mm hoogte.

Maar een Western Digital 2TB is zo'n 15mm hoog omdat ie meer platters heeft, terwijl de PS3 ongeveer 9 a 10mm accepteert zal deze zonder mods niet passen.

Software matig zou het wel kunnen volgens velen, maar fysiek niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nou, ik heb hem besteld. en ik heb meteen op youtube gekeken wat ik moet verwachten met het monteren ervan. maar hier spreken ze van een hulpstuk, een mount bracket.

is deze eigenlijk nodig of kan ik het er normaal in zetten zonder kans op beschadegingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...