Jump to content

GTAForum-lid = Game Personage


Visser23

Recommended Posts

Bij sommige leden op GTAForum denk je direct aan een gamepersonage. Dit kan verschillende redenen hebben; de naam van het lid, de avatar, de signature, de manier van posten, het karakter.

Welk GTAForum-lid vind jij bij welk gamepersonage passen? Post het hier! Natuurlijk met de reden erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lid Dotz doet me wel een beetje aan Eddie Low denken. Eddie Low houdt namelijk van kleine meisjes en MILFS, als je zijn conversaties in GTA IV mag geloven. Dotz houdt daar volgens zijn profiel ook van. Ik denk dat hier geen verdere uitleg nodig is.

Dotz mocht je dit lezen: Je blijft mijn Forum God :7

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot = IV Street Preacher

Soapboxxer-GTA4-conspiracytheorist.jpg

Mits wat stereotypisering natuurlijk. Elke gedachte die hij lijkt te hebben floept er uit, liefst in een lichtjes overdreven post.

SpacyColours = Navi

fc,550x550,black.u1.jpg

Tja, vind er maar eens een geschikte afbeelding van

Iets in Spacy's posts heeft altijd een "Hey listen!"-gehalte. Niet altijd even irritant als Navi natuurlijk, maar de associatie is er.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk bij Phoenyxar ook altijd gelijk aan Wu Zi Mu. Uiteraard grotendeels bepaald vanwege Phoenyxars vorige avatar, maar ook omdat hun persoonlijkheden gelijkenissen vertonen. Beiden komen ze bijvoorbeeld over als intelligent individu die op kalme en duidelijke wijze hun punt weten te maken.

Komisch topic. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...

Phoenyxar doet me gewoon denken aan wu zi mu, omdat, zoals foreigner97 al zei, zijn vorige avatar.Ohja, en Ezra doet me sterk denken aan catalina van San Andreas. Dat komt omdat hij altijd iedere 10 seconden een game invite stuurd op PSN.

the-overly-attached-girlfriend-explains-what-its-like-being-a-wildly-popular-internet-meme.jpg

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Niet altijd even irritant als Navi natuurlijk, maar de associatie is er.

Heb jij ooit Zelda gespeeld? :7

Dionkoffie doet me erg denken aan de Lazlow uit GTA V. Moet altijd wat te zeggen hebben maar uiteindelijk draagt het weinig bij. Dutchy doet me erg denken aan die vrouw met de frietkraam uit Samson en Gert. Ze steekt er uit als een zere duim als vrouwelijke gamer in een Forum met 99% mannelijke leden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...