Jump to content

GTAGames.nl e-mails nu met opmaak!


Joriz

Recommended Posts

Al jaren zonden we e-mails met enkel saaie tekst. Vanaf nu zijn onze e-mails van een simpele opmaak voorzien zodat ze gemakkelijker zijn te lezen en herkenbaarder zijn als afkomstig van onze website.

Helaas kan niet elk e-mailprogramma met opmaak overweg. Het kan zijn dat je nog de versie blijft zien zonder opmaak. Ook laat Gmail bijvoorbeeld maar een deel van de opmaak zien. Thunderbird en Outlook (inclusief webversie) laten wel correct alle opmaak zien.

Mocht er toch iets onduidelijk zijn in de e-mails, iets niet werken of andere (spel)fouten in de e-mail voorkomen dan kan je dit altijd melden in de tracker zodat alle e-mails correct en duidelijk aankomen.

gallery_1_5_73984.jpg

gallery_1_5_23726.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij krijg ik geen mails van GTAF, heb die uitgeschakeld. Ik ga er dus niet van kunnen genieten.

Je kunt altijd instellen waarover je notificaties per e-mail ontvangt. Al zullen belangrijke meldingen als wachtwoordwijzigingen wel altijd worden toegezonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, goed bezig!

Alles behalve revolutionair, dit wordt al sinds jaar en dag door heel veel bedrijven, websites en organisaties gedaan.

Echt niet!! Volgens mij is GTAGames hiermee nu een van de eersten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...