Jump to content

Rockstar Games heeft de interior glitch van Grand Theft Auto Online gepatched!


Michael

Recommended Posts

Rockstar Games heeft de bekende interior glitch gepatched van Grand Theft Auto Online. Met deze glitch kon je in twee bekende interiors, de Los Santos Police Department en de Humane Labs and Research.

AtaHjA8.jpg

Humane Labs and Research.

0loIEkZ.jpg

Police Department of Los Santos

Normaal wordt er geen probleem van gemaakt dat er bijvoorbeeld een aantal onschuldige glitches wordt gebruikt in Grand Theft Auto Online, maar toen ik de glitch zelf wou gebruiken werd ik na de glitch op een andere plek gezet, waar ik niet hoor te staan. Rockstar Games heeft het zelf niet bekend gemaakt, maar dit is zeker een trieste mededeling voor duizenden roleplay crews die gebaseerd zijn op de politie in Los Santos. Veel crews maken namelijk gebruik van het Police Department gebouw, waar ze meestal foto’s van maakten. Ze kunnen blijkbaar helaas niet meer gebruik maken van de glitch. Ook is het jammer dat de Humane Labs and Research is geblokeerd, er was namelijk veel leuke dingen te vinden. Zo kunnen we wel zien dat Rockstar Games van het mindere aantal interiors, naar bijna niks wilt maken.

CCDzHak.jpg

Trevor’s Meth Lab in Sandy Shores is nog wel te betreden. Deze kon je namelijk betreden om alleen een voertuig tegen het huis te zetten, om vervolgens het glas kapot te schieten en erop te klimmen. Hopelijk is Rockstar Games ook niet van plan om deze weg te patchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat dit soort dingen worden weggehaald, het zijn (tamelijk) onschuldige glitches en hiermee kun je details tegenkomen die je door (tijds)druk niet kunt zien als je in een missie zit.

Ach ja, ik speel toch al amper GTA 5 meer doordat alles wordt gepatched of generfed, de lol is er zoverre ervan af.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk kan je nog de interior zien wanneer je de missie terugspeelt in Grand Theft Auto V, en dan kan je ook wel foto's maken van het gebouw, maar het is wel anders om niet met je online charachter te kunnen spelen en foto's daarvan te maken. Grand Theft Auto Online heeft enorm veel crews waar in worden geroleplayed, en waar het ook nodig is om de interior te gebruiken van de Police Department. Dat Rockstar Games heeft besloten om dit te doen, is zeer spijtig... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Rockstar de interiors ergens nog gaat gebruiken. Het zou zonde zijn om ze alleen voor het verhaallijn te gebruiken.

Maar ik zou nooit gaan glitchen om het nogmaals te bewonderen. Ik speel het spel liever zoals Rockstar het heeft bedoeld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op sommige plaatsen in het politiekantoor had je wel degelijk voordelen door het feit dat je van binnen naar buiten kon schieten, maar niet andersom. Zo werd je voor de spelers buiten onzichtbaar en kon je iedereen in de buurt neerhalen zonder dat ze iets konden terug doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeer jammer maar ook begrijpelijk puur om de reden de Krikke ook aangeeft. Je kunt andere spelers makkelijk doden terwijl jij zelf 'untouchable' bent. Eigenlijk ben ik nu benieuwd of de parkeergarage glitch ook gepatched is :?

Link to comment
Delen op andere websites

Op sommige plaatsen in het politiekantoor had je wel degelijk voordelen door het feit dat je van binnen naar buiten kon schieten, maar niet andersom. Zo werd je voor de spelers buiten onzichtbaar en kon je iedereen in de buurt neerhalen zonder dat ze iets konden terug doen.

Dan hadden ze ook de gebouwen kunnen patchen in de vorm dat er niet meer (naar buiten) geschoten kon worden of dergelijken.

Overigens is GTA:O al ongeveer 8 maanden online, en de gebouwen waar je onbedoeld in kon werden al ontdekt ongeveer 1 maand later, dan is dit ook een beetje mosterd na de maaltijd. :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Op sommige plaatsen in het politiekantoor had je wel degelijk voordelen door het feit dat je van binnen naar buiten kon schieten, maar niet andersom. Zo werd je voor de spelers buiten onzichtbaar en kon je iedereen in de buurt neerhalen zonder dat ze iets konden terug doen.

Dan hadden ze ook de gebouwen kunnen patchen in de vorm dat er niet meer (naar buiten) geschoten kon worden of dergelijken.

Overigens is GTA:O al ongeveer 8 maanden online, en de gebouwen waar je onbedoeld in kon werden al ontdekt ongeveer 1 maand later, dan is dit ook een beetje mosterd na de maaltijd. :muur:

Daar heb je wel gelijk in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...