Jump to content
Joriz

Terminator 2: Judgment Day nagemaakt in GTA5!


Net zo als in het echte Los Angeles bieden de betonrivieren in Los Santos veel ruimte om scenes te spelen. Kortom de ideale plek om bekende filmfragmenten te spelen. John Chapman heeft samen met wat vrienden de

van Terminator 2: Judgment Day compleet nagespeeld in GTA5. Het resultaat mag er zijn. Al lopen er geen echte robots rond herken je meteen dat Arnold Schwarzenegger de vluchtende John Conner probeert te redden van de slechte T-1000. Veel kijkplezier met deze Grand Theft Auto V remake van Terminator 2! smile3.gif

Heb je ook een leuk filmpje gevonden of een ander GTA nieuwtje gezien? Vergeet me dan niet te tippen!

Bron: John Chapman YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het filmpje origineel maar niet zo goed in elkaar gestoken.

Ik heb een paar minpuntjes.

  • Het geluid: een beetje raar in elkaar gestoken, ze konden even goed het game-geluid zelf gebruiken. Het komt soms wat achter, of soms komt het wat vroeger. Dat irriteert mij wel.
  • Als ze de video in slow-motion zetten begint het (redelijk) veel te blokkeren.
  • Als die persoon op die Sanchez springt zie je dat ze steeds hetzelfde stukje opnieuw laten afspelen.

Voor de rest is het filmpje goed gelukt. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...