Jump to content
Joriz

Watch Dogs trailer nagemaakt in GTA4!


Watch Dogs lijkt echt heel erg op Grand Theft Auto. Al is Watch Dogs toch duidelijk een minder spel, toont deze video van

aan hoe erg de spellen op elkaar lijken. Hij heeft de gehele
nagemaakt in GTA4. Waarbij nu natuurlijk Niko Bellic de hoofdrolspeler is en alles zich afspeelt in Liberty City. Complimenten aan de maker en daarnaast natuurlijk aan Rockstar Games die in 2008 al zo'n fantastisch spel wist neer te zetten. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

geniaal !! watch dogs heb ik op de PC en ik vind het speel niet mooi qua graphics de gameplay doet me denken aan sleeping dogs en saints row ..

Het idee van het hacken maakt het spel wel uniek maar voor de rest.. was al snel klaar met spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

geniaal !! watch dogs heb ik op de PC en ik vind het speel niet mooi qua graphics de gameplay doet me denken aan sleeping dogs en saints row ..

Het idee van het hacken maakt het spel wel uniek maar voor de rest.. was al snel klaar met spelen.

op xbox one is die wel fack tup mooi

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind het jammer dat Watch Dogs zoveel met gta vergeleken wordt, begrijp dat het verleidelijk is omdat het zich allebei in een open wereld afspeeld waarin veel mogelijk is enzo.

Maar op het moment dat je gaat vergelijken haald dat het niveau van watch dogs naar beneden en kun je het naar mijn mening niet spelen zoals bedoeld is.

Watch dogs is voor mij Watch dogs en vind het een geweldig tof spel!

En even over het filmpje, top gemaakt en complimenten!!(:

Bewerkt: door Yunvie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...