Jump to content
Joriz

Watch Dogs trailer nagemaakt in GTA4!


Watch Dogs lijkt echt heel erg op Grand Theft Auto. Al is Watch Dogs toch duidelijk een minder spel, toont deze video van

aan hoe erg de spellen op elkaar lijken. Hij heeft de gehele
nagemaakt in GTA4. Waarbij nu natuurlijk Niko Bellic de hoofdrolspeler is en alles zich afspeelt in Liberty City. Complimenten aan de maker en daarnaast natuurlijk aan Rockstar Games die in 2008 al zo'n fantastisch spel wist neer te zetten. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben van mening dat je GTA V wat ik op de X360 speel niet moet gaan vergelijken met Watch_Dogs wat ik op de XOne speel.

Het is niet de bedoeling geweest om Watch_Dogs het zelfde te laten zijn als GTA V.

Ten eerste ziet Watch_Dogs er super strak uit op de XOne, mooier dan GTA V op de X360 en is de gameplay heel anders.

Als je Watch_Dogs gewoon bekijkt als een nieuwe IP wat het ook is dan is het echt een super vette brute game waar je veel plezier van kan hebben.

ik moet zeggen dat ik persoonlijk GTA V leuker vind maar dat komt ook mede door GTA Online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...