Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

FIFA 15

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2014

Demo: Onlangs uitgekomen

EA heeft via Twitter de eerste beelden van FIFA 15 getoond. Op 9 juni zullen we tijdens de EA persconferentie de hele trailer te zien krijgen. Bekijk een trailer teaser onderaan dit bericht.

http://nl.ign.com/ne...15-aangekondigd

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat je elk jaar 60 euro neerlegt voor zo'n game, belachelijk.

Je moet ook wel een beetje slim zijn natuurlijk, goed zoeken en de game vervolgens voor ongeveer 44 euro kopen (zo was het in ieder geval op de vorige generatie consoles, de PlayStation 3 en de Xbox 360). Misschien vind je dat alsnog veel geld, maar in ieder geval een stuk minder dan die adviesprijs van 60 euro.

Ik ben een echte FIFA-fan, het is gemakkelijk de game die ik het gehele jaar het meeste speel. Voor mij is het dan ook zeker geen weggegooid geld om elk jaar de nieuwe editie te kopen; ik ben benieuwd wat EA op de E3 over de game gaat vertellen en wat we kunnen verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je elk jaar 60 euro neerlegt voor zo'n game, belachelijk.

Het ligt er maar net aan wat je leuk vindt. Zo ken ik zat mensen die elk jaar de nieuwste Call of Duty kopen, en dat is iets waar ik met mijn hoofd weer niet bij kan. FIFA ook bij mij de game die ik het meeste speel in een jaar. Dit jaar speelde ik wat minder, maar dat komt omdat GTA V uitkwam waar ik nu inmiddels ook een beetje op uitgekeken ben.

Om even op FIFA 15 terug te komen:

Ik hoop dat de Turkse competitie er een keer inzit. Het is niet dat ik fan ben van een Turkse club maar de competitie is soms nog wel interessant. Het ziet er overigens gelikt uit maar trailers/teasers zien er nu eenmaal mooier uit dan dat de game werkelijk is. Afwachten dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Jupiler League zou inderdaad een top toevoeging zijn! Dan is er eindelijk wat concurrentie in de Eredivisie aangezien de strijd om degradatie erbij komt. Nu vind ik er niks aan om in de Eredivisie te spelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop nauwelijks nog games. FIFA is er wel een die jaarlijks bij mij terugkeert. Dit omdat er toch transfers hebben plaats gevonden en ik toch mee wil blijven doen met Ultimate Team. Je kunt van EA ook niet verwachten dat ze de hele game op de schop nemen want je kunt het concept gewoonweg niet te veel veranderen. Dat zou ook niet goed zijn.

Jupiler League zou inderdaad een top toevoeging zijn! Dan is er eindelijk wat concurrentie in de Eredivisie aangezien de strijd om degradatie erbij komt. Nu vind ik er niks aan om in de Eredivisie te spelen..

Dat klopt helemaal. Elk seizoen tegen dezelfde teams verveeld inderdaad erg snel. Om die reden pak ik een andere competitie, terwijl ik natuurlijk liever met een Nederlands team speel.

Even iets anders, FIFA-fans, reageer ook even hier als je wilt. Ben benieuwd hoe jullie de ratings volgend jaar denken terug te zien. :)

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Het jammere is dat de persconferentie vooral gericht was op de xbox one versie en de PS4 versie. Weet iemand of alle features die getoond zijn ook voor de xbox 360 en ps3 gelden. Ik ben niet van plan om in september een nieuwe console te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop dat carriere weer wat leuker wordt. Dat de jeugdacademie een keer normale spelers voortbrengt in plaats van alleen beunhazen of messi 5.0 . Verder mis ik ook het oude transfer systeem met de database, hopelijk kunnen wij daarvoor kiezen voordat de game mode wordt gestart.

Tevens zouden opties zoals van stadion kunnen wisselen, badges op tenues die worden aangepast en faillissement ook leuk zijn. In plaats van 10 clubs met olie-sjeiks en noem maar op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben iets vergeten te melden: de PC-versie van FIFA 15 zal op dezelfde engine (Ignite) draaien als die van de nextgen-consoles (PS4 en Xbox One).

Lijkt mij mooi nieuws voor de PC-gamers onder ons :)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...