Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Dat je elk jaar 60 euro neerlegt voor zo'n game, belachelijk.

Ik neem dit terug, eigenlijks is FIFA best leuk nog steeds vind ik het wel veel geld maar dat heb ik ook bij andere jaarlijkse releases zoals Call of Duty en Assassins Creed waar de verandering minimaal is nu ik vanochtend een belletje kreeg van de Game Mania en te horen kreeg dat Fifa 15 bij mijn pre-order van de Xbox One zit ben ik toch wel erg blij, de manager mode van Fifa 14 vind ik geweldig uitgewerkt en zit er nu helemaal in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn laatste FIFA was FIFA 13, ik heb mij voorgenomen om minimaal om het jaar een FIFA game te kopen, aangezien er minimale veranderingen plaatsvinden bij de FIFA-reeks. Misschien koop ik deze wel, alleen moeten de producers mij maar zien over te halen met een wel heel goed verhaal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laatste FIFA was FIFA 13, ik heb mij voorgenomen om minimaal om het jaar een FIFA game te kopen, aangezien er minimale veranderingen plaatsvinden bij de FIFA-reeks. Misschien koop ik deze wel, alleen moeten de producers mij maar zien over te halen met een wel heel goed verhaal. :puh:

Ik denk dat als je niet gaat voor de PS4, Xbox One of PC-versie, dat het dan weinig nut zal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb me ook elk jaar voorgenomen om geen FIFA meer te kopen, maar tevergeefs. De game is gewoon te leuk. De managermode in FIFA 14 was inderdaad om van te smullen, en ik hoop dan ook dat deze in FIFA 15 nog uitgebreider is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mijn laatste FIFA was FIFA 13, ik heb mij voorgenomen om minimaal om het jaar een FIFA game te kopen, aangezien er minimale veranderingen plaatsvinden bij de FIFA-reeks. Misschien koop ik deze wel, alleen moeten de producers mij maar zien over te halen met een wel heel goed verhaal. :puh:
Ik denk dat als je niet gaat voor de PS4, Xbox One of PC-versie, dat het dan weinig nut zal hebben.

Er bestaat een kleine kans dat ik een PS4 krijg binnenkort. Uiteraard zal ik dan wel FIFA 15 halen. (Ik zal zelfs GTA V opnieuw halen :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat een kleine kans dat ik een PS4 krijg binnenkort. Uiteraard zal ik dan wel FIFA 15 halen. (Ik zal zelfs GTA V opnieuw halen :7)

Zelfde hier, alleen heb ik de PS4 al binnen. Het is nu wachten op meer info en filmpjes over FIFA 15 :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral die Messi die er zowel bij Barcelona als voor Argentinië niks van bakte.

Ik zou graag een ruim verbeterde carrieremode zien met meer competitie en tweede klasses zoals die van Nederland en België.

Ook mogen ze de gameplay wel eens fixen zoals als je aanvalt er een speler voor je loopt buitenspel en de bal zomaar overneemt, vrije trappen meteen rust of einde fluiten, 1op1 met de keeper affluiten voor de rust of het einde en misschien hier en daar nog wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral die Messi die er zowel bij Barcelona als voor Argentinië niks van bakte.

1+ en dan ook nog benoemd worden tot ''beste speler'' van het WK, belachelijk echt puur voor commerciele shit.

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral die Messi die er zowel bij Barcelona als voor Argentinië niks van bakte.

Ik zou graag een ruim verbeterde carrieremode zien met meer competitie en tweede klasses zoals die van Nederland en België.

Ook mogen ze de gameplay wel eens fixen zoals als je aanvalt er een speler voor je loopt buitenspel en de bal zomaar overneemt, vrije trappen meteen rust of einde fluiten, 1op1 met de keeper affluiten voor de rust of het einde en misschien hier en daar nog wat.

Overrated speler op de cover staat ook garant voor een overrated game, blijkt maar weer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weeral die Messi die er zowel bij Barcelona als voor Argentinië niks van bakte.

HAHAHHAHA

Messi speelde 46 wedstrijden dit seizoen en scoorde 41 keer, Argentinië nog niet eens meegerekend. :7

Overrated speler op de cover staat ook garant voor een overrated game, blijkt maar weer. :puh:

Wat is dit weer voor zielige reactie..:7

Lionel Messi bij Barcelona

457 wedstrijden

365 goals

Meer dan 100 assists

Overrated speler? Noem mij eens 1 speler die zijn cijfers kan weerleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...