Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

Hmm, dat wordt lastig. Een carrière starten in de levensechte PL of toch maar voor het eerst met een Turkse club gaan spelen? Decisions, decisions.....

Voor het eerst? De Turkse competitie ia er al eens in geweest he.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil het liefst met de Eredivisie spelen maar vind het jammer dat clubs dan niet kunnen degraderen. Ik hoorde dat je via de site vorig jaar de Jupiler League kon downloaden, dus een competitie die door een ander iemand is gemaakt. Kan dat ook in FIFA 15? En kan je die competitie gebruiken bij Carrière mode?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het liefst met de Eredivisie spelen maar vind het jammer dat clubs dan niet kunnen degraderen. Ik hoorde dat je via de site vorig jaar de Jupiler League kon downloaden, dus een competitie die door een ander iemand is gemaakt. Kan dat ook in FIFA 15? En kan je die competitie gebruiken bij Carrière mode?

Op FIFA 14 en voorgaande delen was het zo dat je gedownloade competities in je carrière kon stoppen, maar je kunt ze zeg maar niet 'met elkaar verbinden'. Daarmee bedoel ik dat je niet een gedownloade Jupiler League kan combineren met de Eredivisie. Bovendien moest je een bepaald bedrag betalen (echt geld) voor de optie om gedownloade teams/competities in de carrière te laten spelen.
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.hln.be/hl...n-FIFA-15.dhtml

Ik denk dat ik een fysiek exemplaar ga halen.

Onthoud dat dit de UK-versie is. Wij zullen het waarschijnlijk moeten doen met enkel Messi op de cover.

Of de Belgen moeten weer speciaal doen en enkel die versie laten importeren, kan natuurlijk ook :puh:

Samen met Lionel Messi zal de flankaanvaller van Chelsea te zien zijn op het hoesje van FIFA 15 in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Nederland en uiteraard ook België. "Ik heb altijd al FIFA gespeeld", vertelt Hazard. "Het is dan ook een grote eer voor mij om op de cover te mogen staan."
Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Klopt helemaal! Gelukkig is dat nog maar een paar dagen! Ik denk dat ik gewoon de demo ga spelen tot de gehele game uitkomt. Ik heb er echt superveel zin in. FIFA is altijd al een game geweest die ik het hele jaar speel zonder dat de game verveelt. smile3.gif

Nieuwe trailer, trouwens;

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...