Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb nu de demo op de PC en de PS3 gespeeld, wereld van verschil. Op de PS3 is het praktisch hetzelfde als FIFA 14, op de PC is het pas écht nieuw. Ga hem zeker halen voor de PS4!

Nu heb je me toch wel benieuwd gemaakt. Ben de demo voor PC aan het downloaden. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Voor degenen die het op de PS4 of Xbox One hebben gespeeld; Is het echt zo dat de spelers anders reageren op bepaalde situaties in de wedstrijd? Op de ps3 is dit me namelijk niet echt opgevallen en dan bedoel ik vooral dat spelers enorm gefrusteerd raken als ze keer op keer kansen missen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juichen ná een doelpunt helemaal geweldig, je voelt echt de emotie van een speler. Eindelijk die verlossende treffer als je in de 89ste minuut de 3-2 scoort, je 'voelt' die speler echt 3 keer zo hard juichen. Love it!

+1

Voor degenen die het op de PS4 of Xbox One hebben gespeeld; Is het echt zo dat de spelers anders reageren op bepaalde situaties in de wedstrijd? Op de ps3 is dit me namelijk niet echt opgevallen en dan bedoel ik vooral dat spelers enorm gefrusteerd raken als ze keer op keer kansen missen etc.

PS4 hier. Het is mij ook nog niet opgevallen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...