Jump to content

De Sims 4


TheDutchWesley

Recommended Posts

De Sims 4

Ontwikkelaar: Maxis, The Sims Studio

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Simulator

Platforms: PC (Consoles nog niet bekend)

Aantal spelers: 1

PEGI: 12 (in Rusland 18)

Prijs:Limited Edition: € 59,99

Digital Deluxe: € 69,99

Premium Edition: € 79,99

Collector´s Edition: € 99,99

Datum van uitgave: 28 September 2014

Sims-4.jpg

Er is een nieuw bouwsysteem ontwikkeld om het bouwen van een huis makkelijker te maken. Je kunt kamers neerzetten waar de meubels al in zitten. Verder zijn muren gemakkelijk uit te rekken en kun je een compleet huis via één klik verplaatsen. Bekijk alle mogelijkheden in de onderstaande video.

De belangrijkste nieuwe onderdelen zijn:

• Nieuwe Sims – Creëer en bestuur nieuwe Sims met hart, lichaam en ziel.

• Intelligentie – Je Sims bewegen en gedragen zich natuurlijker dan ooit: van het uitvoeren van taken, uitdrukken van emoties tot de manier waarop ze lopen. Kies het karakter van je Sims, selecteer hun aspiraties en verken de omvang van deze levenslange doelen via de gedachten, sociale vaardigheden, carrières en herinneringen van je Sims.

• Emotionele diepgang – Sims beleven voor de allereerste keer emotionele diepgang. Je Sims kunnen 15 verschillende emotionele toestanden ervaren en worden beïnvloed door andere Sims, acties, gebeurtenissen, herinneringen of zelfs de kleding en voorwerpen die je kiest. De keuzes die je maakt beïnvloeden het spelverloop en de verhalen van je Sims en kunnen zelfs tot heftige reacties leiden.

• Nieuwe creatieve hulpmiddelen – Creëer-een-Sim en Bouwen zijn eenvoudiger en leuker dan ooit om te gebruiken. Je hebt alle vrijheid om je Sims met tactische precisie vorm te geven en moeiteloos het huis van je dromen te bouwen.

• Levendige buurten – Kies uit verschillende omgevingen voor je Sims om in te wonen. De kleurrijke beelden brengen het huis van je Sims op prachtige wijze tot leven.

• Prachtige beloningen – Verdien nieuwe voorwerpen, kleding en eigenschappen door evenementen te voltooien, verzamelbare voorwerpen te ontdekken en belangrijke prestaties te ontgrendelen.

• Deel je creaties – Deel de huishoudens van je Sims en doe een gooi naar eeuwige roem. Download creaties van de community voor een gloednieuwe uitstraling. Je kunt bijvoorbeeld kamers uitwisselen met anderen, als je geen inspiratie meer hebt.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    5

  • TheDutchWesley

    5

  • MovieGamer

    5

  • Froodooo

    2

Kan je ons ook vertellen waarom je dit net post of wat er net nieuw zal zijn aan deze uitgave van The Sims? Ik ben wel geïnteresseerd, maar zou meer willen weten dan enkel de releasedatum...

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Ha, De Sims. Zou je toch wel een 'guilty pleasure' van mij kunnen noemen, want ik vind het altijd leuk en ben altijd benieuwd naar wat nieuwe delen in deze serie te bieden hebben. Twee jaar terug op de gamescom ben ik zelfs binnengewandeld (oké, meer naar binnen getrokken door de ontwikkelaars) bij een uitbreiding van De Sims 3, en ook dat was toen best leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat hier een topic over is. Ik had begin dit jaar al wat trailers gezien. Het ziet er zeker goed uit, maar ik weet nog niet of ik hier 60 euro voor neer ga leggen. Maar het is volgensmij wel een echte vooruitgang wat betreft deel 3. Het creëren van sims ziet er ook veel beter uit, al moeten ze uitkijken dat ze niet richting anime gedaan.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Gaan ze hier ook weer 20 uitbreidingen voor maken die elk 40 euro per stuk kosten?

Kan niet missen, lijkt me. Zolang er mensen zijn die graag die veertig euro neertellen, is het natuurlijk een veel te lucratieve business om op te doeken.
Link to comment
Delen op andere websites

De Sims 4 komt ook voor OS X uit maar volgens de website van EA komt hij schijnbaar dus niet uit voor de consoles :(

2. What platforms is The Sims 4 available on?

The Sims 4 will be available for PC.

Zie: http://help.ea.com/en/article/the-sims-4-general-information/

OS X is nog onbekend, net zoals de consoles. Denk eerder dat de PS3 en de doos zo'n game niet kunnen draaien.
Link to comment
Delen op andere websites

Gaan ze hier ook weer 20 uitbreidingen voor maken die elk 40 euro per stuk kosten?

Ongetwijfeld. Mijn broertje heeft The Sims 3: Diesel gekocht. Die was daarmee evenveel geld kwijt als voor een volwaardige game, maar het enige dat het hem opleverde was een setje nieuwe kleren waar dan "Diesel" op staat. Ja, EA maakt slim misbruik van de onwetenheid van hun doelgroep.

The Sims heeft wel zijn charmes, alleen telkens als ik eraan begin ga ik me toch weer vervelen. Het leukste vind ik de character creation (vooral in The Sims 3 enorm uitgebreid) en het bouwen van een huis, maar de gameplay zelf voelt voor mij een stuk minder leuk dan dat het eruit ziet.

Ik vind het wel leuk om af en toe weer eens te doen. Maar ik heb in The Sims 3, die ik van m'n broertje wel eens mag spelen, nog genoeg te ontdekken en The Sims 4 ziet er op het eerste gezicht niet heel vernieuwend uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat veel te veel gamemakers zo zijn. Echt veel vernieuwende gameplay ontbreekt. Wat je krijgt is veel "sloppy" games, waar je, wil je echt een leuke game hebben, eigenlijk het beste een collectors edition kan kopen na 3 jaar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat ik de orginele Sims 4 ga kopen, maar daar blijft het ook bij. Die uitbreidingen zijn imo overrated en kosten veel te veel. EA doet het trouwens wel slim, want er zijn genoeg gekken op de wereld die 40(?) euro voor zo'n uitbreiding betalen.

EDIT:Heb even iets opgezocht. Er zijn 11 uitbreidingen: 11x 40 =440 euro. Dan komen er ook nog negen accesoirespakketen bij t.w.v. 15 euro. 15x 9= 135 euro

Het orgineel kostte toen het nieuw was 50 euro. 440+135+50= 625 euro.

EA maakt flink winst zo.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Yes Ik hoop wel dat je meer gaat kunne verdienen ik zit met 5 thuis ze werken allemaal (meeste politie) en 2 ervan verdienen maar 1000 :(

Echt niet veel als je om de 'game' week 9.000 betaalt

Nu ik weet dat er een collecors is koop ik hem zeker :)

als je rekent sims4 60 euro + 2 content + ... is het zeker de moeite waard

De Collector's Edition van De Sims 4 bevat het basisspel De Sims 4, de digitale content 'Feestbeest' , de digitale content 'Tot in de vroege uurtjes', een Creator's Guide (boek) met schetsen en de digitale De Sims 4- soundtrac

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...