Jump to content

[WK 2014] VI Oranje


GekkieJ01

Recommended Posts

VI Oranje is een voetbalpraatprogramma dat in de zomer van 2010 en 2012 rechtstreeks gemaakt werd door RTL Sport. In 2010 uitgezonden door RTL 7 en in 2012 door RTL 4. VI Oranje is de zomereditie van Voetbal International.

Op 30 januari 2014 maakte RTL Nederland bekend dat het ook tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2014 in Brazilië met live uitzendingen op de buis zal komen. De eerste uitzending staat gepland voor 9 juni 2014. Het programma is dagelijks te zien van 22:30 tot 00:00 uur op RTL 4. Tussen 13 en 22 juni zal er iedere dag een tweede uitzending zijn. Deze wordt van 19:50 tot 20:30 uur uitgezonden op mannen-/sportzender RTL7.

Vanavond de eerste aflevering met Gordon, Jan Boskamp, Gijp en Derksen. Wie van jullie kijkt er allemaal VI Oranje?

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd leuk om te zien! Ik vind het in ieder geval beter dan het langdurig gezeik van Studio Voetbal. Al is Studio Voetbal inhoudelijk wel vele male beter.

Waar haal jij vandaan dat Genee er niet is?

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal International is vaak wel leuk, zelfs als je niet zo'n voetbalkenner bent... hetzelfde met Top Gear voor auto's eigenlijk. Gordon is ook wel grappig op momenten dat het niet stoort. :Y

Ik heb dit topic even een duwtje gegeven naar het WK 2014-forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier niet naar kijken. Ik wil niet zeggen dat ze bij de NOS alle wijsheid hebben, maar dat vind ik prettiger kijken. Soms zie ik beelden langskomen van VI, en dan weet ik weer precies waarom ik niet kijk; of het gaat nergens over, of ze hebben ruzie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...