Jump to content

E3 2014


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    7

  • Rinaldootje

    5

  • TrueSkum

    4

  • TekaLoca

    2

Top Posters In This Topic

Ik ben eigenlijk toch best wel benieuwd naar Nintendo. De nieuwe super smash bros spreekt mij wel aan, en ik hoop op een noeuwe zelda voor de wii u. Geen remake aub, daar worden we mee doodgegooid. Tenzei het Majoras mask is, die wil ik héél graag zien. :)

Edit:

Oh en kai, hier is fifa 15:

http://www.ign.com/articles/2014/06/09/e3-2014-ea-reveals-fifa-15

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik kijk E3 een beetje via Twitch... Ik moet wel zeggen, Battlefield Hardline wordt een aardige concurrent voor GTA V Heists.

Voor de mensen die niet weten wat het is: het is een cops vs. robbers waar de robbers een heist moeten doen en de cops de heist moeten stoppen, en het ziet er best goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik kijk E3 een beetje via Twitch... Ik moet wel zeggen, Battlefield Hardline wordt een aardige concurrent voor GTA V Heists.

Voor de mensen die niet weten wat het is: het is een cops vs. robbers waar de robbers een heist moeten doen en de cops de heist moeten stoppen, en het ziet er best goed uit.

Het zou nog best kunnen dat Battlefield eerder uit is dan de heists.

Link to comment
Delen op andere websites

EA was wel een mooie. Sterke lineup, alleen veel sport games en ik zie bij die sport games niet veel verandering meer de afgelopen jaren.

Battlefield Hardline, het is nu een game waar ik wel naar uit zit te kijken. Ziet er uit als een mooie mix tussen Payday The heist en Battlefield. 2 games waar ik dol op ben. Alleen jammer dat ik net niet de open beta heb behaald.

Vindt het alleen jammer dat het de Battlefield naam heeft gekregen. Het is wel iets compleet nieuws met de engine van Battlefield. Maar het is niet echt een Battlefield game zoals we hem kennen. En het geeft mij ook een gevoel dat Battlefield meer uitgemolken gaat worden.

Ubisoft vondt ikzelf niet echt heel veel aan. De games die ze daar net lieten zien bliezen me niet echt van het dak af. Wel fantastisch dat er een nieuwe Rainbow six aankomt. Maar was niet echt een pre-view die me deed verbazen.

Moet wel toegeven ze hadden een hoop humor, iets wat de andere persconferenties niet hadden.

Nu nog maar hopen dat er iets Fantastisch en bijzonders bij de Sony persconferentie komt. Anders is dit verre van een interessante E3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet alles 100% gekeken, maar de Ubisoft persconferentie leek mij juist interessanter dan die van EA, vooral ook door de sportgames. Rainbox Six: Siege en Assassins Creed: Unity zien er ook erg gaaf uit en ik vond dat trainingsspelletje van Ubisoft ook wel geinig. (Al zou ik het zelf niet zo snel kopen.) Het lijkt erop dat Ubisoft heel erg op coöperatief/multiplayer gaat focussen.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste wat mij in die GTA V PS4 gameplay opvalt, is dat er een soort vliegtuig overvliegt en je de schaduw ziet. Ziet er volgens mij net iets beter uit dan op de PS3. Én dat er veel meer verkeer rijdt op de snelweg.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Nu nog maar hopen dat er iets Fantastisch en bijzonders bij de Sony persconferentie komt. Anders is dit verre van een interessante E3.

En of er iets interessants bij kwam... :puh:

Ja, Uncharted 4 is aangekondigd!

Anyway, wat staat er vanavond op de lijst?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...