Jump to content

Koop jij GTA V (opnieuw)?


Hanneswasco

Nieuwe release GTA V  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA V kopen?

    • Ja, op PC en ik heb het al op een console
      27
    • Ja, op PC en ik heb het niet op een console
      10
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het al op een console
      47
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het niet op een console
      2
    • Neen, ik heb het spel al op console
      28
    • Neen, ik heb het spel nog niet
      3


Recommended Posts

Nu we eindelijk weten dat GTA V naar de PC, PS4 en Xbox One komt zou ik wel eens willen weten wie GTA V (opnieuw) gaat kopen.

De poll is vrij uitgebreid maar het lijkt me interessant om te zien of mensen het spel ook opnieuw zullen kopen als ze het al hadden, of ze in dat geval liever passen.

Ikzelf heb GTAV op de PS3, maar vind het niet handig om met een controller te spelen en zou het spel ook graag modden. Ik koop hem dus opnieuw voor de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    7

  • DDT Dorus

    4

  • Niked

    4

  • TrueSkum

    4

Absoluut. Ben vrij zeker dat ik hem op de Xbox One haal (heb hem nu op de 360) en MISSCHIEN... haal ik hem zelfs voor de PC.

edit: ff na een paar maanden een spelfout eruit gehaald. LOL

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helaas geen console uit de nieuwe current gen en mijn computer is verre van krachtig genoeg om GTA V te draaien. Had ik echter wel een nieuwe console gehad, zou ik GTA V sowieso niet opnieuw gekocht hebben. Ik zou mijn geld meer uitbesteden aan games die voor de nieuwe consoles werden gemaakt, GTA V kan ik nog perfect spelen op mijn PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht er een korting komen waarbij je voor een verlaagde prijs de Ps3 naar een ps4 versie kan upgraden, dan zou ik dit misschien nog wel doen. En Heel misschien in de verre toekomst nog voor de PC, Maar dat wanneer er een leuk aantal spannende mods voor zijn uitgebracht. In het begin zal er nog niet zo veel mods voor beschikbaar zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht, hoewel misschien niet onmiddellijk bij de release. Hopelijk wordt het spel beschikbaar gesteld op Steam, dan koop ik 'm wel eens tijdens een sale.

À propos, ben ik de enige die "XBone" leest als "x-bone"?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game op de 360, en daar houd ik het bij. Voor de PC is sowieso geen optie; mijn laptop zou GTA IV misschien net aan kunnen, maar met GTA V zou ik 'm opblazen denk ik. Een PS4 of One komt er voorlopig toch niet, dus helaas, geen afschuwelijk mooie details voor mij.

À propos, ben ik de enige die "XBone" leest als "x-bone"?

Haha nee, doe ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou het bij de PS3 versie aangezien mijn PC dat in nog geen honderd jaar kan draaien :7

Plus vind ik het zonde van mijn geld om het nog eens te kopen. Als je korting krijgt bij het tonen van je PS3 of XBOX versie, dan zou ik het overwegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, althans nu nog niet. Heb de game al op de PS3 en ben nu nog niet van plan om een PS4 te kopen. Zodra GTA VI wordt aangekondigd over (3 a 4 jaar verwacht ik) schaf ik de PS4 aan en pik ik waarschijnlijk deel 5 ook nog even mee. Voor nu zie ik dus geen redenen om een next-gen console te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ongetwijfeld voor de PC. Muis + toetsenbord werkt toch een stuk fijner ;)

Eventueel later nog op de PS4, als ik daar mijn geld aan uit wil geven. Maar voorlopig houd ik het bij de PS3 en PC.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd het bij m'n Xbox 360 versie, het is en blijft dezelfde game. Ik vind het echt verrassend dat zovelen deze game opnieuw gaan kopen, terwijl een game vandaag de dag tonnen geld kost. Dan geef ik m'n geld liever aan andere dingen uit dan een game 2x te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...