Jump to content

Koop jij GTA V (opnieuw)?


Hanneswasco

Nieuwe release GTA V  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA V kopen?

    • Ja, op PC en ik heb het al op een console
      27
    • Ja, op PC en ik heb het niet op een console
      10
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het al op een console
      47
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het niet op een console
      2
    • Neen, ik heb het spel al op console
      28
    • Neen, ik heb het spel nog niet
      3


Recommended Posts

Ik heb hem op de ps3 en heb geen ps4. Dus nee, ik koop hem niet nog eens.. Er is een maar.

Ik ben niet zo'n online player, en als er add ons komen voor GTA V, en die komen alleen op de next gen, misschien dat ik dan overweeg een ps4 te kopen met de GTA V add on. Ik hoop echter dat de add ons ook voor de ps3 komen, en dat mijn ps3 het gewoon blijft doen.

Btw, ik vind online fantastisch, echter ik heb gewoon de tijd er niet voor om het te spelen, en ik kan ook bijna niet ongestoord spelen en pauze in een online game is niet echt handig. En ik vind het nog steeds leuk om ook al heb ik hem uit gewoon de single player te blijven spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    7

  • DDT Dorus

    4

  • Niked

    4

  • TrueSkum

    4

Ik vind het een beetje onzinnig om 2 keer dezelfde game te kopen. Als je het alleen maar voor de mods doet ben je in mijn ogen echt dom bezig. Mijn redenatie kan natuurlijk ook aan het feit liggen dat ik geen PC-gamer ben. :)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel van plan GTA V opnieuw te gaan kopen voor de PS4, máár dan moet ik eerst die console aanschaffen, haha. En dat gaat nog wel even duren denk ik. Misschien nog niet dit jaar, maar wel ergens volgend jaar ofzo. Sowieso, de PS3-versie is eigenlijk al goed genoeg voor mij. Heb ik nog wel een hele tijd plezier van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd het bij m'n Xbox 360 versie, het is en blijft dezelfde game. Ik vind het echt verrassend dat zovelen deze game opnieuw gaan kopen, terwijl een game vandaag de dag tonnen geld kost. Dan geef ik m'n geld liever aan andere dingen uit dan een game 2x te kopen.

Volledig mee eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut ga ik 'm halen voor de PC! Heb 'm regelmatig gespeeld op de Xbox 360 van een vriend van me, maar het zal een verademing zijn om 'm op m'n PC te kunnen spelen.

À propos, ben ik de enige die "XBone" leest als "x-bone"?

Hihi, heb ik ook. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeker van plan hem te halen voor de PC, want ik wil het nou wel eindelijk eens spelen, verdomme! :@

Toch zal ik dan wel eerst moeten sparen voor een eigen (game-)PC omdat ik niet optimistisch genoeg ben om de CD-ROM straks in m'n laptopje te duwen. Waarschijnlijk zal ik hem niet meteen bij release gaan halen, maar ik ben een geduldig mens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeker van plan hem te halen voor de PC, want ik wil het nou wel eindelijk eens spelen, verdomme! frown.gif

Toch zal ik dan wel eerst moeten sparen voor een eigen (game-)PC omdat ik niet optimistisch genoeg ben om de CD-ROM straks in m'n laptopje te duwen. Waarschijnlijk zal ik hem niet meteen bij release gaan halen, maar ik ben een geduldig mens.

Kijk eens rond op http://gamepc.nl daar komt mijn PC ook vandaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al voor ps3 en ga hem kopen voor ps4 en pc
Vindt je dat niet zonde? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar dan heb je de game 3x! :O

Ps4 voor de beter kwaliteit en pcnatuurlijk voor alle mods

Inderdaad wel dure maanden

Sims 4 collectors

GTAV pc

GTAV ps4

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al voor ps3 en ga hem kopen voor ps4 en pc
Vindt je dat niet zonde? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar dan heb je de game 3x! :O

Ps4 voor de beter kwaliteit en pcnatuurlijk voor alle mods

Inderdaad wel dure maanden

Sims 4 collectors

GTAV pc

GTAV ps4

Je moet het zelf weten, alleen ik vind het pure onzin om 3x de game te kopen en alleen op PC voor alle mods..

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk!

normaal ben ik niet zo van het kopen (omdat ik weinig geld heb anders koop ik het gewoon) maar nu dacht ik fuck it ik koop het gewoon. Ik had mijn ps3 weg gedaan omdat ik voor pc wou gamen. <3 <3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ik GTA V opnieuw ga kopen. Ook al zien de graphics in de nieuwe trailer er zeer aantrekkelijk uit, ik vind het een beetje weggegooid geld om een spel te kopen dat ik al heb. Ik heb trouwens nog een heleboel andere games die ik wil spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...