Jump to content

Koop jij GTA V (opnieuw)?


Hanneswasco

Nieuwe release GTA V  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA V kopen?

    • Ja, op PC en ik heb het al op een console
      27
    • Ja, op PC en ik heb het niet op een console
      10
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het al op een console
      47
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het niet op een console
      2
    • Neen, ik heb het spel al op console
      28
    • Neen, ik heb het spel nog niet
      3


Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    7

  • DDT Dorus

    4

  • Niked

    4

  • TrueSkum

    4

Nee, pure geld verspilling.

Ik heb hem al op ps3 en als ik ooit

een ps4 ga kopen koop ik er niet een

game bij die ik al heb.

Die mensen van de old-gen laten

zich verlijden door de betere graphics

en extra's. Uiteindelijk komen ze erachter

dat bijna alles hetzelfde is als old-gen

en hebben €60,- verspild :7:t

De paar re-makes die er momenteel zijn, zijn zeker wel anders dan hun previous-gen versies.

Gameplay gezien verschilt er eigenlijk nooit iets nee. Maar de grafische verandering zorgt in mijn mening toch voor een betere spelervaring.

Als voorbeeld, The last of us: Remastered voor de ps4. Qua gameplay gezien, totaal geen verschil. Maar mijn ervaring met de ps4 versie was toch vele malen beter. Persoonlijk vindt ik dit te danken aan de 60 frames per seconde. Maar ook door de veel fijnere controller van de PS4. Grafisch gezien verandert er niet veel. Maar de mogelijkheid om meer op het scherm te zien, en het allemaal helder te kunnen zien zorgt in mijn mening ook voor een veel fijnere speelervaring.

Dus opnieuw een spel kopen, ik vindt het tot nu toe nog geen geldverspilling.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, pure geld verspilling.

Ik heb hem al op ps3 en als ik ooit

een ps4 ga kopen koop ik er niet een

game bij die ik al heb.

Die mensen van de old-gen laten

zich verlijden door de betere graphics

en extra's. Uiteindelijk komen ze erachter

dat bijna alles hetzelfde is als old-gen

en hebben €60,- verspild :7:t

De paar re-makes die er momenteel zijn, zijn zeker wel anders dan hun previous-gen versies.

Gameplay gezien verschilt er eigenlijk nooit iets nee. Maar de grafische verandering zorgt in mijn mening toch voor een betere spelervaring.

Als voorbeeld, The last of us: Remastered voor de ps4. Qua gameplay gezien, totaal geen verschil. Maar mijn ervaring met de ps4 versie was toch vele malen beter. Persoonlijk vindt ik dit te danken aan de 60 frames per seconde. Maar ook door de veel fijnere controller van de PS4. Grafisch gezien verandert er niet veel. Maar de mogelijkheid om meer op het scherm te zien, en het allemaal helder te kunnen zien zorgt in mijn mening ook voor een veel fijnere speelervaring.

Dus opnieuw een spel kopen, ik vindt het tot nu toe nog geen geldverspilling.

Amen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben wel van plan GTA V opnieuw te gaan kopen voor de PS4, máár dan moet ik eerst die console aanschaffen, haha. En dat gaat nog wel even duren denk ik. Misschien nog niet dit jaar, maar wel ergens volgend jaar ofzo. Sowieso, de PS3-versie is eigenlijk al goed genoeg voor mij. Heb ik nog wel een hele tijd plezier van. :)

Afgelopen week de PlayStation 4 + GTA V bundel aangeschaft, uiterlijk dinsdag binnen. Ben heel erg benieuwd naar zowel de game als natuurlijk de console. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je voor updates van gta v ook een ps-plus abonnement nodig.

Ik heb er op dit moment nog geen, maar ik las ergens dat rockstar direct al een update beschikbaar zou stellen bij de release.

Updates zijn altijd 'gratis' (mochten ze ook gratis beschikbaar zijn) te downloaden en hier is geen PS-Plus/Xbox Live abonnement voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...