Jump to content

Koop jij GTA V (opnieuw)?


Hanneswasco

Nieuwe release GTA V  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA V kopen?

    • Ja, op PC en ik heb het al op een console
      27
    • Ja, op PC en ik heb het niet op een console
      10
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het al op een console
      47
    • Ja, op PS4/Xbone en ik heb het niet op een console
      2
    • Neen, ik heb het spel al op console
      28
    • Neen, ik heb het spel nog niet
      3


Recommended Posts

Ik heb GTA5 en de ad ons nu gedownload op de PS4 en ze staan dus klaar om morgen wanneer ik de PS4 aanzet om geinstalleerd te worden

Nu is mijn vraag, moet ik dan na de installatie naar Social Club op (in mijn geval) de IPAD om daar iets aan te klikken zodat mijn xbox360 GTA5 proces wordt

over gezet naar de PS4 ?

Edit, ik zie net dat alles ookal geinstalleeerd is

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    7

  • DDT Dorus

    4

  • Niked

    4

  • TrueSkum

    4

Ben je voor updates van gta v ook een ps-plus abonnement nodig.

Ik heb er op dit moment nog geen, maar ik las ergens dat rockstar direct al een update beschikbaar zou stellen bij de release.

Updates zijn altijd 'gratis' (mochten ze ook gratis beschikbaar zijn) te downloaden en hier is een PS-Plus/Xbox Live abonnement voor nodig.

Voor de 360 is geen live nodig hoor voor de updates. Ik kan ze altijd gewoon downloaden en installeren en ik heb geen live abonnement.

Geen idee hoe dat voor andere systemen geldt, maar voor de 360 dus iig niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je voor updates van gta v ook een ps-plus abonnement nodig.

Ik heb er op dit moment nog geen, maar ik las ergens dat rockstar direct al een update beschikbaar zou stellen bij de release.

Updates zijn altijd 'gratis' (mochten ze ook gratis beschikbaar zijn) te downloaden en hier is geen PS-Plus/Xbox Live abonnement voor nodig.

Voor de 360 is geen live nodig hoor voor de updates. Ik kan ze altijd gewoon downloaden en installeren en ik heb geen live abonnement.

Geen idee hoe dat voor andere systemen geldt, maar voor de 360 dus iig niet nodig.

Één lettertje vergeten, hier is uiteraard GEEN PS-Plus/Xbox Live voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ja, ongetwijfeld voor de PC. Muis + toetsenbord werkt toch een stuk fijner ;)

Eventueel later nog op de PS4, als ik daar mijn geld aan uit wil geven. Maar voorlopig houd ik het bij de PS3 en PC.

Zo ongetwijfeld bleek het achteraf niet: gewoon opnieuw gekocht voor de PS4. Momenteel geen behoefte aan een PC-schijfje, wellicht als ik hem een keer spotgoedkoop kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eventjes een nieuwe update:

M'n oude PC is helaas overleden, en ik ben van plan om een nieuwe krachtige PC aan te schaffen.

Waarschijnlijk ga ik dan de PC-versie van GTA V kopen, omdat de game draait op 60 FPS.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...