Jump to content

JustHano

Recommended Posts

Geen idee of dit al eerder gepost is, zo ja, mijn excuses daarvoor.

D'r net was ik dus een race aan het doen rond het LS International Airport en toen kwam ik wat opvallends tegen. Ik zag op zo'n bord 'San Fierro' staan. Dus na die race ging ik naar free mode om er een foto van te maken.

Wat denken jullie hiervan?

0_0.jpg

Bewerkt: door JustHano
Link to comment
Delen op andere websites

Aaah, dus men blijft maar verschillende luchtvaartmaatschappijen bijverzinnen, alsof er nog niet genoeg bestaan in het GTA-universum. Maar ik denk dat je er niet te veel achter moet zoeken, San Fierro bestaat in hetzelfde universum als Los Santos, dus meer zit er niet achter denk ik. Het is ook geen verwijzing, want er bestaat niets gelijkaardigs naar wat ik kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het duiden op een eventueel vervolg in San Fierro? Dit toont wel aan dat San Fierro, net als Vice City, nog steeds bestaat in het hedendaagse universum. Aangezien het een 'Air' is, kan het zijn dat dus de volgende versie in San Fierro is. Dit is ook al eerder gedaan :)

Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het duiden op een eventueel vervolg in San Fierro? Dit toont wel aan dat San Fierro, net als Vice City, nog steeds bestaat in het hedendaagse universum. Aangezien het een 'Air' is, kan het zijn dat dus de volgende versie in San Fierro is. Dit is ook al eerder gedaan :)

Klik hier

Meh, ik denk het niet. Er zijn ook tientallen referenties naar andere Grand Theft Auto's en Manhunt, maar dat betekent niet dat het ook echt een vervolg kan zijn. De Carraways is ook al meerdere keren genoemd maar nooit gebruikt. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...