Jump to content

Bedrijven kopen


Scarface92

Recommended Posts

Wat vinden jullie nou eigenlijk van het feit dat je bedrijven kunt kopen/beheren in GTA V?

Ik persoonlijk vindt het vrij nutteloos aangezien je er totaal niets mee kunt doen. Ja oké, je wordt zo af en toe opgeroepen voor een kleine opdracht, bijvoorbeeld het inrekenen van een overvaller of een product leveren maar dat is het dan ook. Ik wil mijn bedrijf echt kunnen runnen, door bijvoorbeeld 'grote' leuke/uitdagende missies en niet die saaie kleine klusjes. Kijk naar Vice City, daar had je echt het gevoel dat je bedrijven belangrijk waren. Met echt leuke missies die perfect aansluiten bij het bedrijf wat je had gekocht. Met GTA V krijg ik het gevoel dat Rockstar dit niet goed heeft uitgewerkt en het er maar even snel is ingepropt. Althans, zo denk ik er over. En dat kan nog wel eens waar zijn aangezien het kopen van properties eerst niet mogelijk was, gezien de eerdere previews. Ik vindt het jammer dat ze hier niet echt iets beter van hebben gemaakt. Wat is in principe het nut van een bedrijf als je deze niet eens kunt betreden als 'baas' zijnde? Een gemiste kans wat mij betreft. Misschien kijk ik er wat te kritisch naar, maar toch voelt het nu als een vrij overbodige feature. Wellicht dat dit nog enige potentie heeft voor toekomstige DLC.

Hoe denken jullie hier over?

Link to comment
Delen op andere websites

'Beheren' zou ik het niet echt willen noemen. Je hebt aan sommige bedrijven echt niets behalve dan dat ze een kleine hoeveelheid geld op je bankrekening storten wat in principe maar een fractie is van wat je ervoor hebt betaald. De bedrijven waar wel 'missies' bij zitten stellen imo ook maar weinig voor. Af en toe een busje wiet jatten en terugbrengen naar je eigen bedrijf noem ik nou niet echt 'beheren'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens. Zeer teleurstellend en slecht uitgewerkt. Het golfpark kost, dacht ik, $150.000.000. Leuk om voor te sparen, maar niet als je er na het gekocht te hebben niks mee kunt. Ja, wellicht gratis golfen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens. Zeer teleurstellend en slecht uitgewerkt. Het golfpark kost, dacht ik, $150.000.000. Leuk om voor te sparen, maar niet als je er na het gekocht te hebben niks mee kunt. Ja, wellicht gratis golfen..

in online zou het leuk zijn als je bedrijven kon kopen en werknemers inkunnen huren bijv eigen taxi bedrijf
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens. Zeer teleurstellend en slecht uitgewerkt. Het golfpark kost, dacht ik, $150.000.000. Leuk om voor te sparen, maar niet als je er na het gekocht te hebben niks mee kunt. Ja, wellicht gratis golfen..

in online zou het leuk zijn als je bedrijven kon kopen en werknemers inkunnen huren bijv eigen taxi bedrijf

Dat zou inderdaad geweldig zijn maar dan werd het spel denk ik ook te groot en te duur. Als je nu al bekijkt hoeveel details er in zitten, mogen eigenlijk helemaal niet klagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens. Zeer teleurstellend en slecht uitgewerkt. Het golfpark kost, dacht ik, $150.000.000. Leuk om voor te sparen, maar niet als je er na het gekocht te hebben niks mee kunt. Ja, wellicht gratis golfen..

in online zou het leuk zijn als je bedrijven kon kopen en werknemers inkunnen huren bijv eigen taxi bedrijf

Dat zou inderdaad geweldig zijn maar dan werd het spel denk ik ook te groot en te duur. Als je nu al bekijkt hoeveel details er in zitten, mogen eigenlijk helemaal niet klagen.

next gen kuch*
Link to comment
Delen op andere websites

Er is verder helemaal nog niets bekend over wat wel en wat er niet in de next-gen versie aanwezig zal zijn. Ik vermoed dat er geen uitgebreide bedrijven in de next-gen versie te vinden zullen zijn. Zoals ik al zei; Dan wordt het wellicht te groot en te duur om dat nu toch gaan ontwikkelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...