Jump to content

[OV] Minecraft Bouwwedstrijd - Reactie Topic


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    38

  • Niked

    24

  • Phoenyxar

    10

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weer vreemd. Ik heb het even zelf na getest en bij mij komt die er wel! Heb je de map Gtaforum(dus niet de .rar) in de juist folder gezet? %appdata%/.minecraft/saves/GTAForum Dikgedrukt daar moet de map staan. (de complete map dus, die uitgepakt hebt vanuit die .rar.

saves map:

post-6602-0-76094000-1403037549_thumb.png

en dan de wereld(gtaforum heet deze dus) map:

post-6602-0-38914800-1403037803_thumb.png

zorg ook dat je geen dubbele world map hebt.

Dus niet dit: .minecraft/saves/world/world/bestanden

Maar wel dit: .minecraft/saves/world/bestanden

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet meer wachten om te bouwen (vanaf vrijdag exaes gedaan= thuis zijn=minecraften :)

-Hoeveel tijd krijgen we ongeveer om te bouwen ?

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag rond de aangemaakte world maps waar we in moeten gaan bouwen: -In welke MC-versie wil je de wereld aanmaken?

Ik maak de werelden aan in 1.7.9.

Je mag daarna bouwen in 1.7.9 maar ook als je wil in de snapshot versies.(de wereld is compatibel met de snapshot)

Als je de wereld naar me terug stuurt, zeg dan even in welke versie je hebt gebouwd.

Ik kan niet meer wachten om te bouwen (vanaf vrijdag exaes gedaan= thuis zijn=minecraften :) -Hoeveel tijd krijgen we ongeveer om te bouwen ?

Ik denk dat elke ronde een week gaat duren! Mocht je dit te weinig tijd vinden; of juist te veel? Dan hoor ik dat graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag rond de aangemaakte world maps waar we in moeten gaan bouwen: -In welke MC-versie wil je de wereld aanmaken?

Ik maak de werelden aan in 1.7.9.

Je mag daarna bouwen in 1.7.9 maar ook als je wil in de snapshot versies.(de wereld is compatibel met de snapshot)

Als je de wereld naar me terug stuurt, zeg dan even in welke versie je hebt gebouwd.

Ik kan niet meer wachten om te bouwen (vanaf vrijdag exaes gedaan= thuis zijn=minecraften :) -Hoeveel tijd krijgen we ongeveer om te bouwen ?

Ik denk dat elke ronde een week gaat duren! Mocht je dit te weinig tijd vinden; of juist te veel? Dan hoor ik dat graag.

Dat valt te zien.

Als we een kasteel moeten bouwen valt het waarschijnlijk mee voor mij aangezien ghet vakantie is.

maar ls we ene heel middeleeuws dorp moeten bouwen natuurlijk tja dan toch 2 weken

Hoeveel rondes zijn er ?

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt te zien.

Als we een kasteel moeten bouwen valt het waarschijnlijk mee voor mij aangezien ghet vakantie is.

maar ls we ene heel middeleeuws dorp moeten bouwen natuurlijk tja dan toch 2 weken

Hoeveel rondes zijn er ?

Wat je moet bouwen is geen heel dorp ;) Als je een kasteel moet bouwen dan is dat het grootste.

Drie rondes worden er gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 1 is inmiddels gepost! Ik heb het begin van de wedstrijd dus een week vervroegd.

Morgen zal ik iedereen een PB'tje sturen met de world download en nog wat extra informatie. Vanaf morgen mag je dus gaan bouwen!

Je krijgt per ronde een week de tijd om iets terug te sturen. Mocht je om wat voor reden dan ook extra tijd willen hebben zeg dit dan van te voren en niet de laatste dag.

Je kan je wel nog steeds inschrijven tijdens ronde 1!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het eiland dat we zien op de banner het eiland dat we krijgen? Er borrelen meteen al een paar ideeën bij me op.

Zonde dat we morgen pas de wereld krijgen. Nu ik een idee heb, zou ik graag meteen aan de slag gaan puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Is het eiland dat we zien op de banner het eiland dat we krijgen? Er borrelen meteen al een paar ideeën bij me op.

Zonde dat we morgen pas de wereld krijgen. Nu ik een idee heb, zou ik graag meteen aan de slag gaan puh2.gif

Yep dat is het eiland, precies zo als hij op de foto staat!

Link to comment
Delen op andere websites

Heel je ontwerp? Dat lijkt me sterk :puh: Voor hetzelfde geld zitten er in het andere kant van het eiland kraters of zo.

Ik heb mijn ontwerp voor het kastaal grotendeels klaar liggen. Aangezien het creative mode is, mag je enkele kraters toch opvullen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...